بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

اقدام هرچه سریعتر ثبت تقاضای سرویس مدارس شیراز در سامانه سفیر

اولیای دانش آموزان و رانندگان نسبت به ثبت تقاضای سرویس مدارس در سامانه سفیر اقدام کنند

اقدام هرچه سریعتر ثبت تقاضای سرویس مدارس شیراز در سامانه سفیر
تین نیوز

مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز گفت: اولیای دانش آموزان برای ثبت درخواست بهره مندی از سرویس مدرسه و همچنین رانندگان جهت ثبت تقاضای حضور در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی هرچه سریع تر اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی اصغر ولی زاده در خصوص ضرورت ثبت نام دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در سامانه سفیر مهر اظهار کرد: با توجه به واگذاری امور سرویس مدارس به شهرداری ها طبق مصوبه هیئت وزیران به منظور تسریع در امور و ارائه خدمات حمل و نقل دانش آموزی به صورت جامع و کامل، برنامه ریزی های لازم از سال گذشته انجام شده و امور مرتبط طبق جدول زمان بندی در دستورکار قرار دارد.

ولی زاده افزود: برنامه ریزی های لازم جهت ثبت نام توسط اولیا دانش آموزان انجام شده و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر تمامی مساعی خود را در راستای کاهش دغدغه اولیا جهت سرویس فرزندان به کار گرفته و درجهت تسریع و تسهیل در امور شهروندان گرانقدر، سامانه سفیر مهر شیراز راه اندازی شده و در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی تصریح کرد: اولیای دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی می بایست جهت ثبت نام خدمات حمل و نقل دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به سامانه سفیر مهر شیراز به آدرس https://safirmehr.shiraz.ir مراجعه کنند.

ولی زاده تاکید کرد: اولیا دانش آموزان می بایست تا پایان مردادماه نسبت به ثبت درخواست سرویس مدرسه در سامانه مذکور اقدام کرده تا در شهریورماه تخصیص سرویس با توجه به ثبت تقاضا صورت گیرد.

وی در خصوص ثبت تقاضا و اخذ صلاحیت توسط رانندگان سرویس مدارس خاطر نشان کرد: رانندگان متقاضی اعم از راننده تاکسی و شخصی می بایست هرچه سریع تر به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سطح شهر شیراز مراجعه و تقاضای خود را جهت گرفتن صلاحیت فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی ثبت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.