فیلم | لحظه ترسناک جدایی تریلر و بار از کشنده در سربالایی بندرعباس
لحظه ترسناک جدایی بار از کشنده ها در سربالایی بندرعباس را ببینید.
برای دیدن جذاب ترین فیلم ها در حوزه حمل و نقل و سایر حوزه ها، اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید.
برای عضویت در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.
از رانندگان و متخصصان تقاضا می شود در مورد اشتباه و خطای رخ داده در این مورد حمل بار، در ذیل خبر نظر تخصصی خود را ثبت کنند.
منبع:
سایت خبری خبرآنلاین
تو که ادعاتون میشه چرا با دستگاهی مخصوص نمیبرینشون
مثلا میخواستی یه چیزی گفته باشی، تو تمام دنیا با همین خودروهای سنگین بار رو جابجا میکنن
مربوط به پروژه ساخت پتروشیمی مسجدسلیمان میباشد نه بندرعباس
واقعا خطر ناکه
اشکال نداره به قول مسولین محترم شغل با حال و تفریحیه
اتفاق پیش میاد
البته اتفاق پیش می آید. اما این بهانه بی توجهی به ایمنی نباشد بشود1
عقل وقتی نباشه جان درعذابه بارسنگین هرتعداد که ازجلوباروتوسربالایی میکشن باید دویاسه کشنده ازعقب بارو روبه جلو هم فشاربدن که تقسیم بشه واین اتفاق نیفته ای خدا
ظاهرا جاده پلیس ندارد!! چرا پلیس اجازه حرکت چنین باری ب این وضعیت را داده است؟ پلیس فقط بلده جریمه کند؟!
تیترتون ایراد داره
گفتید تریلی های کشنده ها
کدوم بی سوادی این تیترو زده؟
وقتی کارشون از نظر فنی مشکل داره باید چنین حادثه ای رخ بده اگه ۳ تا کشنده ها از پشت اونم دارای سپرهای مخصوص بودند و بار را بجلو هل میدادن و بقیه بوژی کش ها هم با بکسل ثابتهای کار درست از جلو بار را میکشیدن احتمال وقوع چنین حادثه ای به صفر میرسید
ظاهرا جاده پلیس ندارد!! چرا پلیس اجازه حرکت چنین باری ب این وضعیت را داده است؟ پلیس فقط بلده جریمه کند؟!
نظر شما کاملا اشتباه و تنها ممکن در یک زمان کوتاه جواب بده و مثل همین فیلم باز شاهد فاجعه باشیم. در تمام دنیا بسته به وزن و ابعاد محموله کشنده متناسب و استاندارد اون رو تعیین میکنند و برای چیزی که در فیلم دیدیم باید کشنده مادری برای محموله در نظر میگرفتن که بتونه محموله ای به این بزرگی رو به تنهایی جابجا کنه چونکه با بکار گیری زنجیر وار چند کشنده بجای یک کشنده مادر ناهماهنگی در میزان سرعت بوجود می آید و محور اتصال این کشنده ها قطع میشه درست چیزی که در فیلم مشاهده شد
معمولا در چنین بارهای ترافیکی حداقل یک یا دو بوژی کش باید در پشت محموله قرار گیرند تا از فرار بار جلوگیری شود.
گلابی هزاربار اینو دیدیم برای وقت دیگران احترام قائل باشید
باورم نمی شود منی که کمی از این کار اطلاع دارم باید بکسل ثابت میکشید دوم یک ماشین معمولی ده سیلندر جلو
بار اصلی است سوم از پشت هیچ کمک کننده ای نداشت
جای باور نیست قیر بکسل اصلی باید با زنجیر قوی تری تقویت میشد وخدمه قدم به قدم همراه محل اتصال زیر نظر می گرفتن من فکر نمی کنم یک کننده کار با این بار بود اینها آماتور بودن چرا دنده پنج بدست کسی پشت سر بار نباشد آنهم اونجور جایی ما که بقیه را ندیدیم چطور محارش کردن یا رفت ته دره خدا عقل بده اینها حتمی کسانی بودن ادعاشان هم میشده خدای
کلیپ دیدم دیوانه شدم خدا
دیگه اتفاق نیفتد
نظرات الکی. 😂 یعنی بلدم
چطور فکر جلو بار را کرده بودند ولی بریدن بکسل و به عقب برگشتن بار در آن سربالایی نه، مگر سربالایی سرازیری ندارد، نتیجه بی تدبیری
زمانیکه هر کسی سر جای خودش نی اینجوری میشه اخه کدوم آدم عاقلی چنین بار سنگینی رو از پشت حمایت کننده ای نزاشه یا ترمز اتومات عین آسانسور
خجالت نمیکشید خبر چند سال پیش رو اعلام میکنید واقعا که مملکت هر کی هر کیه خبرگزاری آبروی همه خبرنگاران رو به باد دادید
شرمنده دیگه باید از شما اجازه می گرفتن بعد بار و میبردن، شما پیشنهاد یا وسیله مناسبی سراغ دارین معرفی بکنین تا ازش استفاده بکنیم
فیلم کامل کسی نداره برسه آخر نفهمیدم تکلیف اون ماشین های پشت سری چی شد
با یک فرمول ساده فیزیک این اتفاق نمی افتاد طول بازوی محرک بیشتر می گرفتند یعنی سیم بکسل .مزیت مکانیکی سطح شیب دار .
مربوط ب محور لارستان بیرم هست این اتفاق چند قبل افتاده تازه نیس
همه از جلو زور میزنن این طور بار سنگین رو باید یه ماشین هم از عقب دستگاه هول بده
آقایون عزیزی ک تجربه ندارن بیجا نظر ندن. اولن که سپرعقب کشنده از جا کنده شد. و دوم که سیم یا زنجیر پاره نشد آقا وثانین که از پشت بار کمکی نبود و کل این بدبختی رو اون شرکتی که این بار و قبول کردن سر این بیچاره آورد. چون کمکی از عقب نداشت که بار یا کشنده بخاد از جا حرکت کنه اینجا مسئول فنی که قبول کردن باید تنبیه بشن و جریمه. خدارو شکر که پشت بار اتفاقی نیفتاد تمام
این حادثه مربوط به محور عسلویه هس و چندین ماه قبله، ولی عبرت آموز و تاسف باره
بار سنگین همین تعداد ماشین که بار از جلو می کشند همین تعداد ماشین باید از پشت هل بدهند در ضمن اگر جاده جا داشته باشه باید از بغل سمت راست و چپ به ماشین کشنده متصل باشه که بار بکشند
احتمالا با مفتول بکسل کرده بودند
ظاهرا جاده پلیس ندارد!! چرا پلیس اجازه حرکت چنین باری ب این وضعیت را داده است؟ پلیس فقط بلده جریمه کند؟!
اگر امکانات حمل بار همین تعداد باشد میبایست کامیون بار بر عکس دنده عقب به سمت بالا و بقیه کشنده ها از پشت بار بکسل کرده و رو به بالا حرکت کنند
در این مواقع واین نوع جاده ها علاوه بر دو کشنده که در جلو اضافه شده یک کشنده از پشت بکسل میشود وحالت حل دادن دا ایفا میکند هم جهت ایمنی هم کمک به حرکت در شرکت ما برای حمل ترانسهای سنگین از این روش استفاده شده که چنین خطراتی رخ ندهد و بار قابل کنترل باشد
الکی چیزی نکویید بندر عباس. این مال چند سال پیش کرد نه بیرم فارس لامرد. این اتفاق افتاد. برای حزب رسانه. چه میکنید .
متاسفم برای زندگی و آزادی خودم در جایی که عقل و آزادی شون هم همون اندازه احمقانست
با سلام با توجه به سنگین بودن بار که توسط سه الی چهار خودرو کشیده میشود ۱. برق سیستم ترمزها باید به کشنده متصل باشد که در صورت جدا شدن بصورت اتوماتیک ترمزها قفل شوند. ۲. در طرفین بستگی به سنگین بودن بار خودرهای ازپهلو بوژیها را از لحاظ ترمز داشتن مهار کنند. ۳. در صورت نبودن جا در طرفین از عقب خودروهای جلوی حرکت به عقب با یک تا سه بکسل ثابت قرار بگیرند چند بکسل بدلیل این است که یک بکسل به چپ یا راست میپیچد ۴. ترمزهایی از زیر بوژی بصورت برق و هیدرولیک قرار داده شود که در صورت همچنین اتفاقی بودی را از روی زمین بلند کنند.
هر کدوم باید به دو یا سه بکسل ثابت وصل بشن که باید روی سپر، شاسی و زیر اتاق جداگانه براشون ساخته بشه. این نتیجه یک بکسل ثابته، اگر یکی یا دو تا دیگه بود در نمیرفت. متاسفانه کو گوش شنوا؟
درپشت بارهم دو یاسه کامیون بار رو به سمت جلو باید هدایت میکردن تابه کامیونهای جلویی مشکلی پیش نیاد .
چون باو سنگین هست ودر سربالایی حرکت میکند
با سلام
اکثر نظرها درست هستن
اما عیب اصلی در بکسل ثابت هستش،
پیک ریش تریلر اگر لقی داشته باشد بر اثر ضربه خوردن با این همه قدرت که داره قطع میشه،
متأسفانه همکاران ما بکسل ثابت را درست و لَق گیری انجام ندادن
به نظرمن باید باید دوتا کشنده ازعقب اون محموله را مهارمیکردن
این جور پروژها بایددرمحل مونتاژبشه
معمولاً بار بوژی دو خودرو باید از پشت دستگاه باشه و دو کشنده هم جلوی محورهای بوژی البته در شیب رو به بالا که این تیم به اشتباه تمام فشار را از سمت جلو قرار داده
هر بار سنگینی که داریم ،چرا ، فقط کامیون های ، ماک، باید حمل کنه ،
دنده معکوس بیجا و ناهماهنگ
ماک ابران کاوه را میخاهد این سر بالای را بیاد بالا نه اوبکو راستی آیا کسی خبر از شرکت سازنده ماک دا ه الان چی مبسازه
این فیلم مال سالهای قبل است اوسکلا
سکوت
فکر کنم ماشین وسطی رانندش د ا بود زور نمیزد که. عین مدیریتش که زور نمیزنه. یهو دیدی پکید
به نظرم باید بار روبا دوتابکسل یازنجیر به همه کامیونها وصل میکردن تاوقتی یکی کنده میشد دیگری نگه دارباشه
سلام وخستنه نباشی به همه برادران اول باید پلیس باید منطقه محموله ترافیکی امن کند که رانندگان حد فاصله را رعایت بکنند چون خیلی از رانندگان عزیز همیشه عجله دارند و موجب اتفاق بزرگی می شوند
سلام عزیزان زحمت کش بااین زحمت فراوان لااقل دوتاکشنده قوی هم پشت سرش بکسل ثابت انجام میدادید تادرمواقع مثل الان نشه ومیتونستند ازپشت نگهدارند باتریهای قوی وبادنده پنج دوطرفه پشت چرخ ها درزمان کنده شدن
اگرازهمون کشنده ماک استفاده میشداحتمال دررفتنش کم بود،ضمنا جاده رو ازپایین گردنه بایدخالی میکردندوجلوی تردد روبگیرندتازمانیکه محموله به کفی برسه
اگر راننده من میبودم با پراید شخصی خودم با یک کفی بزرگ میکشیدمش مثل مو از داخل ماست جهت اطلاع دوستان من یکی از بهترین راننده های اسنپ میباشم فقط ریا نشه
کشندهای که بار روش هست تیتان ۱۲سیلندر هست اشتباه در طرز بوکسل است
حالا همه مهندس شدن نظر میدن از این پس شما بیاید بار ببرید
باسلام: اشتباه بزرگ دراین حمل سنگین اینست که کلا بایدجاده بسته شودوهیچ خودرویی ترددنکند.اما مامیبینیم خودروهای سبک وکامیون پشت این محموله سنگین ترافیکی درحال حرکت هستندوفاصله آنها بسیارکم است واینباعث میشودکه بااین اشتباهی که درحمل این محموله اتفاق افتادآنها دچارحادثه جبران ناپذیری شوندومحموله ترافیکی بسمت آنان رهنمون شود.البته اشتباه دوم شرکت مجری حمل این محموله اینست که ایمنی هایی که درحمل بایدانجام دهندنداده ومیبینیم که بکسلی که خودروهای سنگین رابهم وصل میکندبسیارضعیف وشکننده واینکه دراین حمل بکسل میشکندوخودروها ازهم جدامیشوندوچنین حادثه ای رخ میدهدوسوم اینکه نیروهای انسانی که همراه این محموله هستندبایدمجهز بهبیسیمهایی باشندکه ازمحموله بدورواینکه بابیسیم ارتباط داشته باشندنه باصدای افرادیکه پیاده بغل این محموله درحرکت وباصدای بلندراهنمایی میکنندکه حتما بایدمجهز بهسیستم های ایمنی امروزی باشندکه دراینجا اثری ازآن نیست.چون جاده های ماکشش چنین محموله هارانداردوحتما بایدپلیس راهورجاده راقرق کندوببنددویافاصله محموله سنگین ترافیکی رابا خودروهای معمولی بیشترکندیعنی حداقل پنج کیلومتریابیشترنسبت به شیب جاده که محموله درگردنه یا سرازیری باشد.یاحق.محمودطاهری والا راننده پایه یکم حرفه ای 80درصدکارافتاده.
ایشون حاج شکرواله باقریان هست واهل سهلوان اصفهان پدر من راننده ایشون بود.