بازدید سایت : ۸۳۱۱۷
سایز ویدئو: 12.49M | مدت زمان: 00:00:30 | دانلود ویدئو

۲۰ خودروی تویوتا ۲۰۲۴ دیگر وارد گمرک کیش شد+ فیلم

عداد کل خودروهای وارداتی به جزیره طی چند ماه گذشته به ۲۵۰ خودرو رسیده که منتظر طی مراحل لازم برای پلاک گذاری و ترخیص آنان هستیم.

تین نیوز

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با تایید واردات ۲۰ خودروی دیگر به کیش گفت: تعداد کل خودروهای وارداتی به جزیره طی چند ماه گذشته به ۲۵۰ خودرو رسیده که منتظر طی مراحل لازم برای پلاک گذاری و ترخیص آنان هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وحید زارع فکری با اشاره به تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای اخذ پلاک جهت ترخیص خودروهای وارداتی اظهار کرد: تاکنون هشت خودروی تجاری از نوع هایس موفق به اخذ پلاک و ترخیص شدند.

عصر دیروز بیست خودروی دیگر از نوع تویوتا کرولا دولوکس XLE و کرولا لوین ۱۸۰۰ هیبردی ۲۰۲۴ وارد گمرک منطقه آزاد کیش شدند.

طبق ماده ۱۴ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و ماده چهار مقررات صادرات و واردات امور گمرکی مناطق آزاد، ترخیص با کمترین بروکراسی و با مزیت های منطقه آزاد قابل انجام است.

در ادامه تلاش های صورت پذیرفته برای احیای مزیت های مناطق آزاد، سازمان منطقه آزاد کیش در حال رایزنی با پلیس راهور برای انجام شماره گذاری طبق مقررات مناطق آزاد به عنوان یک مطالبه عمومی و حقوق عامه است.

همچنین ترخیص طبق چهارچوب های سرزمین اصلی (استاندارد، محیط زیست، ثبت سفارش و …) هرچند زمانبر اما همچنان پابرجا بوده و پلیس راهور هم اکنون برای شماره گذاری این بخش از خودروها اقدام می کند.

ممنوعیت واردات خودروی داخلی و خارجی به کیش، سبب فرسودگی خودروهای موجود در جزیره شده و هزینه های سنگینی در نگهداری و تعمیر آن ها به کیشوندان تحمیل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.