بازدید سایت : ۸۰۵۹۱
سایز ویدئو: 83.56M | مدت زمان: 00:05:58 | دانلود ویدئو

◄ معیار انتخاب رئیس سازمان هواپیمایی کشوری چیست؟/ چرا توسعه هوانوردی عمومی ضروری است؟

صنعت هوانوردی از گستره وسیعی از تخصص های مختلف برخوردار و فناوری دانش و تجربه تضمین کننده موفقیت این صنعت است و اولین و مهمترین انتظار فعالان این بخش از وزیر راه و شهرسازی آن است که در انتخاب افراد متخصص در زمینه های تصدی گری صنعت هوانوردی دقت فراوان داشته باشد.

تین نیوز

محمد شفیع خانی کارشناس هوانوردی می گوید با توجه به این که صنعت هوانوردی از گستره وسیعی از تخصص های مختلف برخوردار و فناوری دانش و تجربه تضمین کننده موفقیت این صنعت است، اولین و مهمترین انتظار فعالان این بخش از وزیر راه و شهرسازی آن است که در انتخاب افراد متخصص در زمینه های تصدی گری صنعت هوانوردی دقت فراوان داشته باشد.

به گزارش تین نیوز، وی به خبرنگار ما گفت: در همین راستا، انتخاب رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان اولین قدم و مهمترین قدم می تواند باشد. در سال ها و دوره های گذشته، معمولا روسای سازمان هواپیمایی کشوری از وابستگان به شرکت های هواپیمایی و از بدنه این شرکت ها انتخاب می شدند که به نظر  بنده ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری باید فردی باشد که علاوه بر تامین منفعت شرکت های هواپیمایی، منافع ملی را در وهله اول تامین کند و در تصمیم گیری هایش مهمترین موضوع منافع ملی باشد نه صرفا منافع بازیگران صنعت هوانوردی که همان شرکت های هواپیمایی هستند.

شفیع خانی با تاکید بر لزوم توسعه کسب و کارهای کوچک هوانوردی به عنوان انتظار بعدی از وزیر جدید راه و شهرسازی، افزود: توسعه هوانوردی عمومی می تواند موجب اشتغال بیش از پیش فارغ التحصیلان صنعت هوانوردی و باعث اقتصادی تر شدن فرودگاه های کشور گردد.

فیلم کامل اظهارات محمد شفیع خانی را در ادامه ببینید: 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.