بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴
مجله تصویری تین نیوز قسمت 35

◄ آزادراه اصفهان شیراز و طعم تلخ چیزهای مجانی!

نگهداری و ارتقاء کیفیت اتوبان هایی همچون آزادراه اصفهان شیراز هزینه هایی دارد که اگر آنها را مجانی بخواهیم، به زودی نتیجه تلخ آن را خواهیم دید.

تین نیوز |

نگهداری و ارتقاء کیفیت اتوبان هایی همچون آزادراه اصفهان شیراز هزینه هایی دارد که اگر آنها را مجانی بخواهیم، به زودی نتیجه تلخ آن را خواهیم دید.

اگر به تازه گی از اتوبان قم – کاشان - اصفهان یا زنجان - تبریز عبور کرده باشید از چاله های این آزادراه ها متحیر می شوید. شاید با خود فکر کنید چرا اتوبان هایی با این اهمیت باید انقدر چاله و دست انداز داشته باشند؟

دلیل این وضعیت را باید در برخی نگاه های اشتباه مسئولان و البته نگرش های اشتباه خود ما مردم جستجو کرد. وقتی عوارض منطقی از یک اتوبان همچون قم – کاشان – اصفهان دریافت نشود و یا از آزادراه اصفهان شیراز با گذشت حدود یک سال از افتتاح رسمی، هیچ عوارضی دریافت نشود طبعا به دلیل نبود بودجه لازم برای نگهداری و ترمیم آنها، بعد از مدتی این سرمایه های ملی فرسوده و پر از دست انداز می شوند.

در این ویدیوی کوتاه به این موضوع پرداخته ایم که مجانی بودن بعضی خدمات مثل آزادراه اصفهان شیراز چه پیامدهایی دارد که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.