بازدید سایت : ۴۳۹۴۵

میراث میعاد

شرایط قطار حومه ای پیشوا

تین نیوز |

فیلم رنج و عذاب مسافران قطار حومه ای پیشوا، ورامین و قرچک ، صبح روز ۲۴ آذر ماه سال ۱۴۰۳

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال تلگرامی خانواده راه و ترابری
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجید بابایی پاسخ

    عملکردها را باید در طول زمان با معیارها سنجید. توسعه ریلی امری بلندمدت است همانطور که شکست ها در بلندمدت نمایان می شود. اینکه امروز مردم از سفرهای ریلی در جمیع ابعاد رضایت ندارند حاصل نگرش بلندمدت کشور در این حوزه بوده است. عدم سرمایه گذاری لازم در قطارهای حومه ای در دهه های اخیر کاملا مشهود است که عمدتا به وضعیت اقتصادی کشور باز می گردد.
    مدیران و هیئت مدیره ها حتما در دوره های مدیریتی خود تاثیر گذارند اما تجربه نشان داده است که عمده این تاثیرات از محل اجرای صرف برنامه های آنها نبوده است بلکه حاصل روندی بلندمدت تر می باشد که مدیران در دوره های متفاوت هر کدام بخشی از آن را بر عهده داشته اند.

  • امیرعلی پاسخ

    چه تیتر بی ربطی!!!
    آن کانال مفلوک تلگرامی مطلب تخریبی و مغرضانه می گذارد و شما هم بخاطر فقر سوژه از آن ارتزاق می کنید!

    جهت اطلاعتون آقای دکتر صالحی بیش از سه ماه است که مدیرعامل راه اهن نیستند!!!
    شماها یک قطار ساده را نمی توانید مدیریت کنید، با نهایت وقاحت تقصیر دیگران هم می اندازید؟

  • ناشناس پاسخ

    یاوه سرایی و شانتاژ گری آنان پایان ندارد.......بنیان گزارش بدبختی مردم ... و ...و...اند که باید به ثروت شأن و عملکردشان رسیدگی بشه ....اساس بدبختی بخش مسافری در زمان ...و ... کلنگ ش به زمین زده شد و شرکت به اصطلاح قطارهای حومه ای به پیشنهاد محسن ایجاد شد حالا دکتر صالحی این وسط کجای این ماجرای دزدی ها هست