بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

◄ شهرداری قزوین مسوول پشتیبانی اتوبوس های اربعین در مرز مهران است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته قزوین به عنوان استان معین ارایه کننده خدمات و پشتیبان فنی حدود 800 دستگاه اتوبوس حامل زائران حرم حسینی در مرز مهران خواهد بود.

شهرداری قزوین مسوول پشتیبانی اتوبوس های اربعین در مرز مهران است
تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته قزوین به عنوان استان معین ارایه کننده خدمات و پشتیبان فنی حدود 800 دستگاه اتوبوس حامل زائران حرم حسینی در مرز مهران خواهد بود.

به گزارش تین نیوز ، سید محمد مهدی تقوی روز شنبه در اولین جلسه کمیته قرارگاه اربعین حسینی با بیان اینکه نقاط اصلی و پر تردد شهر مهران پارکینگ اربعین، سه راهی دهلران، میدان شهدا، میدام امام خمینی(ره)،پل زائر، پایانه برکت و میدان اربعین است، خاطرنشان کرد: عملیات فنی و پشتیبانی این تعداد دستگاه اتوبوس اعزامی از سایر استان های کشور برعهده قروین خواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی قزوین نیز با اعزام تجهیرات خودرویی، تیم های فنی و پشتیبانی و تعمیرگاهی خدمات رسانی ویژه ای ارایه می کند.

وی ادامه داد: اعزام تیم های پشتیبانی، تعمیر و رفع مشکلات فنی خودروها متشکل از پنج دستگاه خودروی سنگین و سبک، کامیون کشنده دانگ فنگ، امداد خودرو مزدا 2 کابین، اتوبوس مگاترنس به عنوان انبار قطعات و لوازم یدکی خودرو، یک دستگاه اتوبوس مگاترنس که وظیفه جابجایی مکانیکی، باطری سازی، پنوماتیکی، آپاراتی و هیدرو شیلنگ را برعهده خواهد داشت و همچنین تیم تعمیرگاهی مکانیک با نفرات باتری ساز، کولر ساز، جلوبندی ساز وآپاراتی هم مستقر می باشند.

تقوی تاکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی قروین با حداکثر ظرفیت خود در مرز مهران با اعزام اتوبوس های اسکانیا، بنز و مایلر به همراه خودروهای گشت و بازرسی، راننده و کارکنان خود همچون سال های گذشته برای جا به جایی زایران اربعین حسینی (ع) اقدام می کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به بیمه اتوبوس ها، ملزومات، گازوییل، تدارکات و پشتیبانی و مکان استقرار اتوبوس ها در راستای اقدامات و عملکردها و نیز ارایه خدمات بهتر سازمان اتوبوسرانی قزوین به زایران اربعین حسینی در مرز مهران تعیین و تکلیف شده و وظایف و ماموریت رانندگان اعزامی به این مراسم به مرز مهران هم تشریح شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.