بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

اجرای عملیات تکمیلی گالری پیش ساخته محور کندوان آغاز شد

اجرای عملیات تکمیلی گالری پیش ساخته در منطقه کمرزرد محور کندوان شامل نصب قطعات فوقانی به طول ۵۰متر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان آغاز شد.

اجرای عملیات تکمیلی گالری پیش ساخته محور کندوان آغاز شد
تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: اجرای عملیات تکمیلی گالری پیش ساخته در منطقه کمرزرد محور کندوان شامل نصب قطعات فوقانی به طول ۵۰متر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محسن محمدنژاد در بازدید از محور کندوان با بیان اینکه ۲۰۰ متر گالری پیش ساخته برای ایمن سازی محدوده کمرزرد محور کندوان اجرا می شود، اظهار کرد: فاز اول این گالری به طول ۵۰ متربا اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان به اجرا در آمد و فاز دوم آن نیز به طول ۱۵۰ متر و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در حال اجرا است که در مجموع ۲۰۰ متر گالری پیش ساخته نصب می شود.

محمدنژاد با بیان اینکه محدوده کمرزرد یکی از پرخطرترین نقاط محور چالوس و کندوان است که با توجه به بروز حوادث در این محدوده اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: امیدواریم با نصب این گالری شاهد کاهش مشکلات ریزش در محور باشیم.

وی با اشاره به این که طی سال های گذشته چندین مورد سقوط سنگ و تلفات در این محدوده رخ داده است، عنوان کرد: به دلیل سخت بودن کارکردن در این ترانشه، پیمانکاران رغبتی به کار و فعالیت در این محدوده نداشتند.

محمدنژاد با تاکید بر اینکه در راستای ایمن سازی محور مذکور عملیات اجرایی تور سنگی نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: باتوجه به صخره ای بودن این محور مستعد ریزش سنگ بوده که به همین منظور اجرای پروژه های تور سنگی و گالری در این محور آغاز شد.

وی کندوان را محوری کوهستانی و صعب العبور دانست و گفت: ایمن سازی ۱۴ نقطه مستعد ریزش سنگ محور کندوان در دستور کار قرار دارد، باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته امسال این محدوده ها با اجرای تورسنگی ایمن می شوند.

وی با بیان اینکه برابر هماهنگی های به عمل آمده با مسؤولان پلیس فراجا و همچنین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های البرز و مازندران این مسیر در زمان یاد شده با هدف نصب گالری در جاده کندوان معروف به منطقه «کمرزرد» به طور شبانه روزی در دو بازه زمانی سه روزه به روی مسافران مسدود شد و ادامه عملیات و اجرای فاز دوم این پروژه نیز با انسداد محور بعد از تعطیلات تابستان امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: مردم و کسبه محور با صبوری ما را در اجرای پروژه ایمن سازی محور کندوان همراهی کنند که امیدواریم با اهتمام مجموعه راهداری و پلیس راه شاهد روز به روز ایمنی هر چه بهتر در این محور حساس و پُرترافیک باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.