نشان خلاقیت و نوآوری برای مدیریت ارتباطات و بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران
در سمینار «تببین نقش روابط عمومیها در تحقق اقتصاد مقاومتی» نشان خلاقیت و نوآوری برای مدیریت ارتباطات و بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران اهدا شد.
در سمینار «تببین نقش روابط عمومیها در تحقق اقتصاد مقاومتی» نشان خلاقیت و نوآوری برای مدیریت ارتباطات و بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران اهدا شد.
احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه نشان ویژه خلاقیت و نوآوری دریافت کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه، سمینار «تببین نقش روابط عمومیها در تحقق اقتصاد مقاومتی» با حضور بیش از 300 تن از دست اندرکاران روابط عمومیهای کشور در دانشگاه تربیت مدرس به همت گروه ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه آرمان برگزار شد و در آن از «احسان مقدم» مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.
بنابراین گزارش، به لحاظ فعالیتهای ارتباطی در شاخه نوآوری و خلاقیت ارتباطی تندیس نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی و لوح تقدیر به مدیر ارتباطات این شرکت اهدا شد.
این نشست با حضور علی دارابی معاون استانهای صدا و سیما، محمد خوش چهره استاد اقتصاد دانشگاه، سید کامل تقوی نژاد رییس سازمان مالیاتی کشور برگزار شد.
حضور چشمگیر جمعی از استادان و صاحب نظران حوزه رسانه و ارتباطات از نکات قابل تامل این مراسم بود.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی 3 سال پیاپی نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو را برگزار میکند که با استقبال آنان نیز روبرو میشود و در سالهای ٩٣، ٩٤ و ٩٥ هم مدیریت ارتباطات و بینالملل شرکت بهرهبرداری به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شده بود.