۱۳۷#* به خدمات مترو رسید
شهروندان پس از شماره گیری #۵*۳*۱۳۷* میتوانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و دادههایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاهها را دریافت نمایند.
![۱۳۷#* به خدمات مترو رسید](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/1g9W3xECMEYX/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLELA7X3PCn_0/156845041.jpg)
شهروندان پس از شماره گیری #۵*۳*۱۳۷* میتوانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و دادههایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاهها را دریافت نمایند. به این شیوه ایستگاههای دارای این امکانات در خط انتخابی، قابل مشاهده است.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امکانات اطراف هر ایستگاه نیز به این ترتیب قابل مشاهده است و شهروندان میتوانند با استفاده از کدهای مرتبط با این امکان از وجود بیمارستانها، مساجد، مراکز فرهنگی، تفریحی و تجاری و امکانات رفاهی اطراف ایستگاه مورد نظر خود نیز اطلاع یابند.
امکانات رفاهی قابل استعلام بر بستر USSD شامل مواردی همچون نمازخانه، سرویس بهداشتی، پله برقی، آسانسور، باجه بلیت اعتباری و خودپرداز بانک است. پایانه اتوبوسرانی، پایانه تاکسیرانی و پارکینگ نیز از جمله موارد قابل استعلام درباره ایستگاههای مترو است.
پلیس مترو و خروجی اضطراری و همچنین رمپ ویژه جانبازان، توانیابان و مسیر روشندلان از موارد اضطراری و ویژه ایستگاههاست که از این طریق میتوان به آن دسترسی داشت.