بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

مخالفان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟

در جلسه صحن علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی درخصوص رای اعتماد به فرزانه صادق مالواجرد، حجت الاسلام نقدعلی و رئیسی به عنوان نمایندگان مخالف به سخنرانی پرداختند.

مخالفان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟
تین نیوز

در جلسه صحن علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی درخصوص رای اعتماد به فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، حجت الاسلام نقدعلی و رئیسی به عنوان نمایندگان مخالف به سخنرانی پرداختند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی نقدعلی» نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با قرائت آیه ای در خصوص اهمیت جایگاه مسکن اظهار داشت: مسکن، همسر و سکونت مهم است که اگر مسکن نباشد به مشکل بر می خوریم و در دین اسلام نیز به آن تاکید شده است.

نقدعلی افزود: مستاجری بسیار سخت است و در این زمان درد بی درمان است.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور قول داده بود که در کابینه از بانوان استفاده کند، گفت: ویژگی های خانم صادق را منکر نیستیم، وی تخصص لازم را دارد و در دوره یازدهم به مناسبت مسائلی که در شورای معماری پیش می آمد به خدمت وی می رسیدیم، در دانستن قوانین و همه حوزه های تخصصی کسی نمی تواند از این حیث منکر شود و شخصیت وی را زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد: آنچه که دغدغه ما شده است در کمیسیون های تخصصی ارائه شده که اگر رفع نشود رای اعتماد ما محل شک و شبهه خواهد داد.

این نماینده مخالف وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: خانم صادق برابر قانون جهش تولید مسکن هر دولتی که مستقر شود مکلف است سالیانه یک میلیون مسکن تولید کند، امروز حداقل نیاز به پنج میلیون مسکن داریم که در گذشته مورد غفلت واقع شده است.

فرزانه صادق مالواجرد روز یکشنبه، ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

صادق مالواجرد که تنها بانوی پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت در دولت چهاردهم به شمار می آید، پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.