بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

مجمع عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد

جلسه مجمع عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار و صورت های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بررسی شد.

مجمع عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد
تین نیوز

جلسه مجمع عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار و صورت های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ​​​​​از شرکت بازآفرینی شهری ایران، در جلسه مجمع عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، صورت های مالی شرکت برای سال مالی به منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و پس از استماع گزارش حسابرس، عملکرد مالی و جریان های نقدی آن از تمام جنبه های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری «به نحو منصفانه» نشان داده شد.

در مجمع عمومی این شرکت که با حضور مهدی نورایی نماینده رییس مجمع و سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی و سایر اعضای مجمع برگزار شد، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گزارشی از اقدام های شرکت بازآفرینی شهری ایران بر اساس رویکردها و اسناد تحولی در دولت سیزدهم ارایه کرد.

آیینی با اشاره به این که از سال ۱۴۰۱ شرکت بازآفرینی شهری ایران موفق به کسب ۱۵ افتخار و ۱۵ توفیق شده است، سرفصل این افتخارات و توفیقات را در حوزه های تحولات رویکردی (اصلاح و تحول در حکمرانی بازآفرینی شهری)، نوسازی مسکن، محرومیت زدایی کالبدی، توانمندسازی و بسترسازی، فعال سازی ستادهای بازآفرینی شهری در سطوح ملی، استانی و شهرستانی، برنامه آینده و ابتکارات آتی دسته بندی کرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به این که در حوزه نوسازی بافت های فرسوده بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، گفت: در این مسیر تلاش بر این بود تا خود را اسیر محدودیت ها نکنیم و ابتکار عمل به عنوان سر فصل فعالیت ها قرار گرفت تا با تکیه بر ابتکار عمل، نوسازی بافت های فرسوده شتاب بیشتری بگیرد.

در ادامه نورایی با اشاره به گزارش عملکرد شرکت عنوان کرد: بر اساس این گزارش می توان اذعان داشت عملکرد شرکت در این سه سال مثبت بوده و علی رغم وجود برخی مشکلات، بر طبق اساسنامه شرکت برای تمام بندها برنامه تعریف شده است.

وی افزود: وظایف شرکت بازآفرینی شهری ایران بسیار گسترده است و شرکت در حوزه مشارکت مردم و ایجاد حلقه های میانی دستاوردهای بسیار مناسبی داشته است که این امر جای تشکر دارد.

در این جلسه سایر اعضای مجمع شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص اقدام ها و رویکردهای شرکت پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.