بازدید سایت : ۴۷۶۵۶

معرفی کارت امداد ایران خودرو؛ خدمت از نوع طلایی

همه می دانیم که حادثه خبر نمی کند، شاید در یکی از ۸۰۰ هزار حادثه رانندگی که سالانه در ایران اتفاق می افتد شما هم متضرر شده باشید. اما آیا راهی برای جبران این خسارات وجود دارد؟

معرفی کارت امداد ایران خودرو؛ خدمت از نوع طلایی
تین نیوز |

همه می دانیم که حادثه خبر نمی کند، شاید در یکی از ۸۰۰ هزار حادثه رانندگی که سالانه در ایران اتفاق می افتد شما هم متضرر شده باشید. اما آیا راهی برای جبران این خسارات وجود دارد؟ اگر سوار یکی از محصولات ایران خودرو هستید و یا قصد خرید یکی از آنها را دارید، حتما این مطلب را بخوانید. امدادخودروایران شرکت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو، برای این گونه اتفاقات تمهیدات ویژه ای اندیشیده است: خدمتی به نام کارت طلایی

کارت طلایی چیست؟

هدف امدادخودرو ایران این است که تنها نگرانی شما، انتخاب لباس مراسمی باشد که بدان دعوتید. نه نگرانی سرویس های دوره ای خودرویتان را داشته باشید و نه دل نگران حادثه ها و تصادفات پیش بینی نشده باشید.

به همین منظور امدادخودروایران، از سال 1380 خدماتی همچون جبران خسارت و فراتر از آن تحت عنوان «کارت طلایی» و سرویس های امدادی را به صورت طبقه بندی شده برای تعداد محدودی از خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو ارائه کرد و پس از استقبال هموطنان از خدمات، اشتراک «کارت طلایی» برای تمامی خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در سطوح مختلف قابل ارائه شد.

کارت طلایی انواع مختلفی دارد؟

کارت طلایی امدادخودروایران در حال حاضر در پنج سطح مختلف که شامل کارت طلایی سال و کارت های طلایی یک تا چهار ستاره است. عمده خدمات کارت طلایی شامل پاسخگویی به درخواست مشتریان، راهنمایی و راه اندازی تلفنی، اطلاع رسانی، پیگیری امور مشتریان، مشاوه فنی، انجام فعالیت های امدادی به صورت شبانه روزی، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان و ارایه سرویس های ادواری و نگهداری، تعمیرات در محل و طبق تعرفه های تعیین شده است. برخی خدمات نیز مانند تعویض خودرو در خسارت کلی و... طبق ضوابط موجود ارایه می شود.

کارت طلایی ایران خودرو

چه نیازی به سرویس دوره ای داریم؟

باور کنید خودرو شما به غیر از بنزین به مراقبت هایی نیز احتیاج دارد. مواردی همچون تعویض روغن موتور ، شمع موتور، لنت ترمز، فیلترها و ده ها مورد دیگر که پایش تمامی و تعویض به موقع آنها برای افرادی که مشغله ایشان زیاد است کمی عذاب آور است.
اما نیاز به نگرانی نیست. کارت طلایی این مشکل شما را حل کرده است. دیگر نگران سرویس های دوره ای خودرویتان نباشید. در سطوح دو ستاره کارت طلایی و بالاتر از آن، این خدمات به نحو شایسته ای در نمایندگی ها و یا حتی درب منزل و یا محل کار شما قابل انجام است.

تعمیرگاه در محل!! هر جایی که من بخواهم؟ ممکنه؟!

به منظور رفاه حال مشتریان؛ برای انجام سرویس و خدمات تعمیراتی خودرو در محل زندگی و یا کار، خدمت سرویس و تعمیرات سیار درمحل، توسط امدادخودروایران ارائه می شود از جمله انجام سرویس های دوره ای، سرویس های تابستانی و زمستانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم خنک کننده، انجام تعمیرات مربوط به سیستم سوخت رسانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم برق و الکترونیک، انجام تعمیرات مربوط به سیستم ترمز، انجام برخی تعمیرات مربوط به سیستم کلاچ (به جز دیسک و صفحه کلاچ)، تعویض باطری ، دینام ، انژکتور ، رادیاتور، قفل ، انجام تعمیرات مربوط به تزئینات و... است.

این خدمت کارت طلایی شامل خودرو من نیز می شود؟

اگر شما سوار بر یکی از محصولات ایران خودرو هستید که طول عمر وسیله نقلیه زیر ۱۰ سال است، جواب شما بدون شک "بلی" است. اما به این نکته توجه کنید که برخی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو از زمان تحویل خودرو به مدت یک سال تحت پوشش این خدمت هستند؛ محصولاتی همچون گروه پژو پارس، دنا، رانا و سمند.

چرا کارت طلایی؟

شاید با تمامی این توضیحات برای برخی از رانندگان این سوال پیش آید که چرا باید کارت طلایی تهیه کنم؟ خدمات کارت طلایی و سرویس های امدادی چه مزیتی نسبت به سایر خدمات مشابه دارد. با توجه به وجود شرکت های خدماتی دیگر در خصوص امداد، خدمات خودروئی، حمل و جبران خسار‌ت کلی و جزیی، کارت طلایی چه مزیت رقابتی نسبت به آنها ایجاد کرده است.

برخی از مزیت های کارت طلایی

امداد سیار به مدت یک سال از جمله مزایای کارت طلایی است. در صورتی که خودرو دچار نقص فنی شده و شما در هر کجای ایران نیاز به کمک داشته باشید کافیست تنها با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و در زمان تقریبی ۳۰ دقیقه منتظر پیمانکاران ماهر امدادخودروایران باشید. بدون اضطراب بدون دغدغه .
فراگیری و در دسترس بودن از دیگر ویژگی ها و مزایای کارت طلایی است که امکان بهره گیری از پوشش نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور و ارائه خدمات استاندارد را برای مشتریان فراهم کرده است. کارت طلایی خسارت قسمت های زیرین خودرو را هم پوشش می دهد. در صورتی که به بخش زیرین خودرو شما به هر دلیلی آسیب ببیند، کارت طلایی با توجه به ضوابط خسارت شما را مرتفع می کند.
همچنین به خساراتی که طی آن هزینه های تعمیر قسمتهای آسیب دیده از ۶۰٪ ارزش خودرو قبل از حادثه بیشتر باشد و یا امکان بازسازی آن به تایید کارشناس این شرکت نرسد و یا اینکه مدت تعمیر بیش ازحد پیش بینی شود، اطلاق می شود، در این صورت امدادخودرو ایران طبق ضوابط خود و با نظر مشتری اقدام به تعویض کلی خودرو می کند.

امداد خودرو ایران خدمات خود را ضمانت می کند

امدادخودرو ایران سال هاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدماتی بی نقص است. اما باز هم اگر شما مشتری عزیز از هرخدمات از این مجموعه ناراضی بودید کافیست با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و نظرات خود را بیان کنید. لازم به توضیح است که با ارائه کد پیگیری، شکایت شما در هر مرحله قابل پیگیری است. تمامی خدمات کارت طلایی از امداد گرفته تا تعمیرات و جبران خسارت با ضمانت قطعات و خدمات اولیه و قابلیت طرح شکایات نیز در صورت ناراضی بودن مشتریان برای ایشان وجود دارد.

حالا واقعا لازمه؟ یعنی کارت طلایی بگیرم؟

نیم نگاهی تنها به تیترهای این مطلب هم شاید برای متقاعد کردن شما رانندگان آینده نگر کافی باشد تا تلفن را برداشته و با 096440 تماس گرفته و یا از طریق وب سایت یکی از مشترکین امدادخودروایران شوید. امدادخودروایران از خانواده بزرگ ایران خودرو به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است. با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود، نبود لوازم یدکی، جبران خسارت از تصادفات احتمالی و ده ها دغدغه دیگر نخواهید بود.

خرید اشتراک کارت طلایی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرادخان پاسخ

    سلام.اخه عزیزمن وقتی خودروی ایرانی مثلا،تارا خریده باشی مثله من وبعدبخاطرمشکلی نیازبه قطعه ای داشته بلشی وبنمایندگیه ایران خودرو توشهرت بری واون قطعه روبگن نداریم،استعلام بگیرن،وتهران هم بگه نیست.واقعانبایدفاتحهء اون شرکت خودروسازی روخوند.؟تازه باوجودیکه گارانتی داشتم بعداصرارفراوان پول قطعه روازم اول گرفتن وبعد4، 5روزقطعه رودادن کبعدازتعوی ض قطعه معیوب مشخص شداون قطعه بازم اونکه میخاستم وروی ماشینم بوده بااونیکه برام ارسال کردن فرق داشته.اخه یک سگدست چیه که اینقدرواسم مشکلسازشده.مدل روتارای من ازمدل سنسورچشمی بوده،درحالیکه هیچ یک ازپرسنل ماهروکاربلدنمایندگی خبرنداشتندکه سگدستایی که روی تاراگذاشته ایرانخودرو،2مدلن،یکمدل سنسورabsمثله مال من چشمیه، عینL90یمدلم سنسور دنده ایه،.کخودتهران حتانپرسیده مال مشتریی کدرخاست کردین واسش چمدلیه سنسو رش.البته شایدم گفته واینانمیگن راستشو.بهرحال من ازشون شاکیَم کبرام سگدست اشتباهی ارسال کردن وایناهم همونوبستن روماشینم.والان کلا سیستمabsم ازکارافتاده. چراغ چک و4تادیگه هم یکسره روشنه. کنترل کروزم کارنمیکنه. کنترل پایدا ری وکشش کارنمیکنه، کخیلی واجبم هست.و بد ترازهمه الان نمایندگی هرچی گفتم این قطعه رو پولشودادم واشتباهی ارسال کردن.حالابگیداون کلازمه بفرستن.ولی نامرداقبول نمیکنن.بهرجاکفکر کنیدگفتم وشکایت کردم. الانم حدود70، 80روزه باهمون سگدست اشتباهی داره ماشین کارمیکنه وکلی چرخ بصداافتاده وهمه جلوبندیشوبفنادادن بااینکارشون.بجای جبران اشتباه کلی خسارت زدن بهم وکلی هزینه رودوشم انداختن. حالاشما خدا وپیغمبری قضاوت کنید،این خسارتواینهمه ازکار افتادگیمو، اعصاب خوردیمو، ماشین نو رو داغون کردنو کی میخادبرام جبران کنه.؟یابهتره بگم کی باید، جبران کنه اینهمه بلاهایی کسرمن وماشینم اومده روجبران کنه.واقعااینهمه شعارمیدیدیذره قدسرسوزن هم دنبال عمل بقولاتونم باشید. بقول قدیمیا، به عمل کاربراید***بسخندانی نیست#..خداکنه یمردپیدابشه کجوابگویه اینهمه خرابکاری وخسارت بمن وامثاله من باشه.انشاله🤨😐🙄🤔👎