بازدید سایت : ۳۲۴۳۸

کتاب جامع روسازی آسفالتی

بهبود و توسعه شبکه زیر ساخت حمل و نقل جاده‌ ای از جمله شاخص‌ های اصلی رشد و اقتصادی بوده و طی قرن‌های متمادی تاثیرات گسترده‌ ای در توسعه اجتماعی و مراودات فرهنگی و گردشگری کشورها داشته است.

کتاب جامع روسازی آسفالتی
تین نیوز

کتاب جامع روسازی آسفالتی نوشته فریدون مقدس نژاد، حمید جهانیان توسط انتشارات دانشگاه امیرکبیر  در سال 1400به انتشار رسیده است. 

معرفی کتاب: 

به گزارش تین نیوز، بهبود و توسعه شبکه زیر ساخت حمل و نقل جاده ای از جمله شاخص های اصلی رشد و اقتصادی بوده و طی قرن های متمادی تاثیرات گسترده ای در توسعه اجتماعی و مراودات فرهنگی و گردشگری کشورها داشته است. در کشورمان گستردگی شبکه راه های برون شهری در حدود ۳۰۰ هزار کیلومتر بوده که حفظ و نگهداری از این سرمایه ملی نیازمند توجه روزافزون به وضعیت روسازی به عنوان عنصری کلیدی در ایمنی کیفیت سواری و سرویس دهی به کاربران جاده ها در نظر گرفته می شود.

طی سالیان اخیر تجهیزات و آزمایشات پیشرفته برای طرح اختلاط روسازی و همچنین استفاده از روسازی های نوین و روکش های اقتصادی و حفاظتی در سطح شبکه راه های کشور به طور قابل توجه ای بکار گرفته شده است. مجموعه حاضر مشتمل بر ۱۱ فصل بوده و بگونه ای تنظیم گردیده است که خواننده را در حوزه روسازی آسفاتی از مراجعه به سایر منابع بی نیاز می سازد و می تواند به عنوان یک منبع درسی مورد استفاده اساتید و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین نهادهای و مجموعه های ذیربط قرار گیرد.

کتاب جامع روسازی آسفالتی

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.