بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

طرح ترافیکی بندرلنگه با هدف تسهیل ترافیک درون بندری اصلاح می َشود

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای و افزایش روز افزون تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر لنگه، از انجام اصلاح طرح ترافیکی در این بندر خبرداد.

طرح ترافیکی بندرلنگه با هدف تسهیل ترافیک درون بندری اصلاح می َشود
تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از اصلاح طرح ترافیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه بمنظور تسهیل، ساماندهی و تسریع ترافیک درون بندری و نیز رضایتمندی ذینفعان از کاهش حضور ناوگان جاده ای و تجاری در این بندر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای و افزایش روز افزون تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر لنگه، از انجام اصلاح طرح ترافیکی در این بندر خبرداد.

وی افزود: این مهم با هدف تسهیل و ساماندهی ترافیک درون بندری و خدمات دهی مطلوب به ذینفعان صورت گرفت.

وی از دیگر اهداف این طرح به ارتقا شاخص های لجستیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه از طریق تسهیل و تسریع ترافیک درون بندری، افزایش ظرفیت عملیاتی و ارتقای بهره وری در محدوده بندری، محوطه ها، کاهش ترافیک خودروها، ارتقا سطح ارائه خدمات به وسایل نقلیه و کاهش زمان حضور ناوگان حمل کالای تجاری اشاره کرد. 

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: روزانه تعداد زیادی از کامیون های حمل بار و سایر انواع وسایل نقلیه در بنادر و دریانوردی بندرلنگه تردد می کردند و این مساله موجب ایجاد گره های ترافیکی در معابر و محوطه های بندر می شد  که اجرای این طرح اثرات مثبتی را در ارتقا ضریب  ایمنی و خدمات دهی مطلوب به صاحبان کالا و شناورها و در غایت امر رضایتمندی ذینفعان داشته است.

سالاری، زیرسازی لایه به لایه مسیر، آسفالت، تهیه و نصب جداول بتنی پیش ساخته، احداث سرعت گیر بتنی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را از جمله اقدامات انجام شده در اجرای این طرح عنوان کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.