بازدید سایت : ۸۹۲۶۰

◄ رشد صدور گواهینامه های دریایی کشتی های در بنادر هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان صدور گواهینامه های دریایی کشتی ها در چهار ماهه امسال را ۵۵۸ فقره اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴۰ درصد افزایش داشته است.

رشد صدور گواهینامه های دریایی کشتی های در بنادر هرمزگان
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان صدور گواهینامه های دریایی کشتی ها در چهار ماهه امسال را ۵۵۸ فقره اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "حسین عباس نژاد" روز سه شنبه نهم مرداد ماه افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال افزون بر ۷۵۰ بازرسی برای نظارت بر ساخت کشتی ها توسط کارشناسان اداره بازرسی و ثبت شناورها از طرح های کشتی سازی در حال ساخت استان انجام شده که افزایش ۱۱ درصدی بازرسی های ثبتی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

وی ادامه داد: درحال حاضر در بخش ساخت شناورهای فلزی ۲۰ واحد، در بخش شناورهای چوبی پنج واحد و در بخش شناورهای فایبرگلاس نیز ۴۵ واحد مجاز با نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مشغول ساخت و تعمیر کشتی و شناورهای مورد نیاز ناوگان دریایی کشور هستند.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تعداد کارخانه ها و کارگاه های مجاز ساخت و تعمیر کشتی در سرتاسر سواحل و جزایر این استان، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

عباس نژاد یادآور شد: استان هرمزگان به عنوان قطب صنایع کشتی سازی کشور با دارا بودن ۷۰ کارخانه کشتی سازی و کارگاه شناورسازی مجاز با نظارت اداره کل بنادر هرمزگان نقش بی بدیلی در صنعت ساخت و تعمیرات کشتی ها و سازه های دریایی منطقه ایفا می کند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.