بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

امضا دو قرارداد سرمایه گذاری بنادر هرمزگان در چهارماهه امسال

معاون اقتصادی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تعداد قراردادهای سرمایه گذاری امضا شده در چهارماهه سال جاری را دو قرارداد اعلام کرد.

امضا دو قرارداد سرمایه گذاری بنادر هرمزگان در چهارماهه امسال
تین نیوز

معاون اقتصادی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تعداد قراردادهای سرمایه گذاری امضا شده در چهارماهه سال جاری را دو قرارداد اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، روح الله شاعلیا اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال دو قرارداد سرمایه گذاری «احداث کریدور خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی در بندر خلیج فارس و بندر شهید رجایی» و «اجاره پایانه F4 بندر شهید رجایی» با مشارکت بخش خصوصی امضا شده است.

شاعلیا ادامه داد: این طرح سرمایه گذاری که سی ام تیرماه گذشته عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال آغاز شد، زمینه اشتغال ۱۸۹ نفر را در استان فراهم می کند.

وی از نتایج تکمیل این طرح سرمایه گذاری به ایجاد اشتغال، افزایش توان ظرفیتی کریدور خطوط نفتی و اپراتوری در اسکله های نفتی بندر شهید رجایی و بندر خلیج فارس اشاره کرد.

شاعلیا اتصال زمین های سرمایه گذاران با خطوط لوله مناسب به ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی و اسکله سه بندر شهید رجایی، حاکمیت سازمان بنادر بر روی خطوط لوله و جابه جایی فرآورده های در داخل بندر خلیج فارس را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد که قرار است در سه مرحله تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در خصوص قرارداد «اجاره پایانه F4 بندر شهید رجایی» نیز گفت: این طرح نیز با ۲۵۲ میلیارد ریال با هدف ایجاد اشتغال و افزایش توان ظرفیتی در بندر شهید رجایی به مدت پنج سال و با فراهم شدن زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر به صورت مزایده توسط یکی از شرکت های مستقر در این بندر به امضا رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.