◄ نگاهی به عملکرد شرکت زاگرس در یک ماه گذشته + جدول
نگاهی به عملکرد یک ماه گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس در زمینه تاخیر، لغو پروازی، تعداد پرواز و ... این ایرلاین در قالب آمار و نمودار خواهیم داشت.
عملکرد یک ماه گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس نشان میدهد که وضعیت تاخیرهای پروازی این ایرلاین نسبت گذشته روند بهتری داشته و 10 درصد از پروازهای فرودگاه مهرآباد را به خود اختصاص داده است.
به گزارش تیننیوز، شرکت هواپیمایی زاگرس در یک ماه گذشته با 2.73 درصد لغو در پروازهایش در رتبه نهم در بین 16 شرکت شرکت هواپیمایی فعال داخلی گرفت.
این شرکت هواپیمایی در ماه گذشته با میانگین 37 دقیقه تاخیر در هر پرواز، نسبت به گذشته وضعیت بهتری داشت و در رتبه 7 تاخیرهای پروازی را دربین ایرلاینهای داخلی به خود اختصاص داد.
این نمودار میانگین تاخیرهای شرکت هواپیمایی زاگرس را در هفتههای گذشته نشان میدهد که هفته اول و دوم بهمنماه سال گذشته با میانگین ۵۰ دقیقه تاخیر در هر پرواز شاهد افزایش شدیدی بوده است.
اوج لغو پروازی زاگرس در نمودار زیر مربوط به هفته دوم بهمن است به طوری که بیشترین لغو پروازها با ۱۶/۶۷٪ در این هفته به وقوع پیوسته است.
بر اساس نمودار زیر هواپیمایی زاگرس 10.7٪ پروازهای از مبدا تهران را به خود اختصاص داده است.