◄ دلیل عدم وفاداری مسافران به ایرلاینها چیست؟
مشاوران (Qualtrics) در آخرین تحقیق خود به عوامل ناامیدکننده مسافران از ایرلاینها پرداختهاند.
مشاوران (Qualtrics) در آخرین تحقیق خود به عوامل ناامیدکننده مسافران از ایرلاینها پرداختهاند.
به گزارش تین نیوز، این تحقیقات نشان میدهد که گم شدن چمدان، هزینههای پنهان و پروازهای لغو شده از جمله عوامل کلیدی عدم وفاداری مسافران به ایرلاینها است.
این تحقیق که «فهرست درد ایرلاین» خوانده میشود، به ناامیدیها و مسائل مشتریان در مورد خطوط هوایی نگاه میکند.
بر این اساس، چمدانهای گمشده (39٪)، هزینههای پنهان (38٪) و پروازهای لغو شده (35٪) سه دلیل از پنج دلیل برتر مسافرانی است که هرگز با یک شرکت هواپیمایی دو بار پرواز نمیکنند.
رفتار غیردوستانه خدمه پروازی (25٪) و سرویسهای بهداشتی کثیف (25٪) چهارمین و پنجمین شاخص در این نظرسنجی است که با جمعیت 1700 نفر از مسافران هوایی انجام گرفت.
از دیگر عوامل نارضایتی مسافران میتوان به خدمات ضعیف در پرواز، مسافران مست، بوی بد مسافران و کودکان پر سروصدا اشاره کرد.
منبع: انجمن شرکتهای هواپیمایی