◄ فیلم| بسته نشدن چرخ ها، اوج و فرود خوب سیمرغ را زیر سوال برد
سیمرغ در اولین پرواز آزمایشی خود عملیات بلند شدن و نشستن را به خوبی انجام داد و یک پرواز موفق را به نمایش گذاشت
سیمرغ در اولین پرواز آزمایشی خود عملیات بلند شدن و نشستن را به خوبی انجام داد و یک پرواز موفق را به نمایش گذاشت؛ اما بسته نشدن چرخهای هواپیما در زمان پرواز آزمایشی، کارکرد این هواپیما را به محاق برد.
به گزارش تین نیوز، سیمرغ یک هواپیمای ترابری سبک ایرانی است که توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شدهاست. این هواپیما در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اصفهان رونمایی شد. سیمرغ نسخه اصلاح شده هواپیمای توربوپراپ ایرانی هسا ایران-۱۴۰ است.
تو پرواز تستی ممنوع هست چرخ را ببندی
معمولا چرخهای هواپیماهایی که بصورت آموزشی پرواز میکنند را نمیبندند ، که مبادا موقع فرود باز نشود ، من زیاد دیدم همچین چیزی طبیعیه
سخت نگیرید کاپیتان هواپیما تازه بوده اهرم بستن چرخها رو پیدا نکرده مهم اینه که پریده
اخه ایران پرایدو مونتاژ میکنه چطور باعقل جور درمیاد هواپیما بسازه ازسیر کرون شکم ملت عاجزن تورم شده افسار گسیخته
واقعا سیر کردن ملت تن پروری مثل شما سخته
واقعا خجالت داره اسم سایت رو گذاشتین رسانه حمل و نقل بعد نمیدونید در پرواز های اول و تست ها برای کاهش ریسک چرخ هارو نمیبندن
هواپیمای ساخت ایران بهترازاین نمیشه حیف این همه بودجه برای ساخت چنین هواپیمایی از طرفی ملت پول نون شب ندارن
در عوض اینکه زبون اسرائیل و آمریکا باشی از زیر پتو بیا بیرون یکم کار کن کشورتو بساز
یا شما علت بستن چرخ ها رو نمیدونید که یعنی ابله اید که ندونسته دارید حرف میزنید یا میدونید و قصدتون تخریبها. در هر دو صورت شما خیرخواه کشور نیستید و یه مزدورید
حالا توهین نکنید نمی شه
فرقش تو اینه که شاه کلی دلار خرج میکرد هواپیما وارد کنه که اونم بعد از کلی منت تازه یه تعدادشو بهمون نمیدادن ولی جمهوری اسلامی خودش هواپیما تولید میکنه،
در پرواز آزمایشی چرخ ها بسته نمیشه،اما متاسفانه یک رسانه این حداقل هارو هم حتی اطلاعی ازش نداره،واقعا براتون باید تاسف خورد
واقعا یک مشت ... هواپیمای تست را چرخ هاش را نمیبندند. برید فیلم تست کوثر را ببنیید. چقدر سر دبیر این پیج خره. چقدر نویسندش خره. طويله کمتونه.
این خودش کلآ زیر سوال هست..!
احداقل یه سرچ تو گوگل میزدی بعد می نوشتی خبرتو
سیمرغ در اصل همون ایران ۱۴۰ هست . ایران ۱۴۰ هم در اصل انتونوف ۱۴۰ هست . چرا به دروغ می نویسید طراحی و ساخته شده توسط مهندسان وزرات دفاع . این هواپیما به دلیل سقوطهای چندین باره از سرویس خارج شده بود . حالا دولت جدید برای نمایش کارآمدی به سراغ یکی از نسخه های خوابیده رفته و با پرواز دادنش میخواد بگه ببینید من تونستم هواپیما بسازم .
این همون هواپیما ی ملخی مسافری 140هست.....خخخ
خدا قوت بهمهندسین ایرانیکه خود را
کوچک نمیشمارند و اگرحمايت دولتها همیشگی باشد بزودی بزرگترینافتخار ات نصیب ایرانی ها خواهد شد. بعضی ها کاری نمی کنند فقط دنبالایراد گرفتنو قرزدن هستندو حیف نان و اب که اینها میخورن موفق باشید انشالله پیشبسوی ایرانیقوی
کامنتهایی که در مورد ساخت اولین هواپیمای ایرانی فاز منفی دارن نشون میده قرآن معجزه خداست!
اِن اَکثَرُهُم لا یَعقِلون. (به راستی که عموم مردم تعقل نمیکنند).
طرف تو کامنتها اومده ساخت هواپیما با سطحِ (هایتکنولوژی) رو توسط بخش صد در صد موفق نظامی، مقایسه کرده با تولید پراید دوزاری که توسط مافیای ناموفق و منفعت طلب بخش صنعت صورت میگیره و ربطش داده به سیر کردن شکم!
آدم میمونه با این همه بلاهت چی بگه!! کمی فکر کردن برای سلامت مغز مفیده.
وقتی گزارش بنجل الکی از یه خبزنگار ابکی تر پخش میشه نتیجش اینه .نمیبینی هنوز رنگ هواپیما هم تکمیل نشده اولین پرواز ازمایشیه فقط یه دور میزنه برمیگرده . تو این پروازا چرخ رو نمی بندن ادم باشعوررررررررر..