بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

بررسی آخرین وضعیت حمل ونقل و مسکن استان ایلام در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و مسکن

بررسی آخرین وضعیت حمل ونقل و مسکن استان ایلام در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و مسکن

تین نیوز | آخرین وضعیت حمل و نقل و مسكن استان ایلام در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و مسكن استان بررسی شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام در این جلسه كه با حضور مدیركل و مدیران راه وشهرسازی استان  و مدیران كل حمل ونقل وپایانه‌ها،  فرودگاه شهدای ایلام، هواشناسی، آزمایشگاه فنی ومكانیك خاك و فرمانده پلیس راه استان حضور داشتند اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل و مسكن استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام در این جلسه ضمن تبریك میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: هدف مجموعه حمل و نقل و مسكن استان افزایش ایمنی تردد، كاهش حوادث رانندگی و رفع مشكل تامین مسكن استان بوده و تلاش خواهیم كرد با مدیریت امكانات و منابع موجود حداكثر توان خود را برای تحقق اهداف برداریم.

مهندس میرجعفریان افزود: با تجربه ای كه استان ایلام در اربعین حسینی(ع) سال گذشته در خصوص ترافیك و توان جاده های استان به دست آورده است تلاش خواهیم كرد تا میزبانان شایسته ای برای زائران آقا ابا عبداله الحسین (ع) باشیم.

لازم به ذكر است پیگیری ارتقاء ایمنی جاده های استان با هماهنگی پلیس راه، تامین اعتبار و نصب دوربینهای نظارتی جاده ای ، ارتقاء سیستمهای هواشناسی فرودگاهی و افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام ، تامین اعتبار تسهیلات بافتهای فرسوده و فروش اقساطی و باز پرداخت تسهیلات مسكن مهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.