بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

تمایل شرکت‌های اسپانیایی به همکاری با ایران در زمینه‌های عمران شهری، بنادر و راه آهن

تمایل شرکت‌های اسپانیایی به همکاری با ایران در زمینه‌های عمران شهری، بنادر و راه آهن

تین نیوز | وزیر توسعه و حمل و نقل اسپانیا ضمن قدردانی از استقبال گرم دولت و به خصوص وزير راه و شهرسازي ایران تأکید کرد: اسپانیا خواستار برقراری روابطی خوب با دولت ایران در بخش‌های عمرانی به ویژه در حوزه‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی است.
 

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آنا پاستور درباره جزئیات سفر خود به ایران گفت: در حقیقت قصد داریم ارتباطاتی خوب و کارسازی با دولت ایران خصوصا وزارت راه و شهرسازی داشته باشیم. وزیر راه و شهرسازی ایران در دیداری که داشتیم توضیحات کاملی درباره طرح‌های توسعه و ساختارهای عمرانی ایران به هیئت اقتصادی اسپانیا ارائه داد.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که کشورش قصد همکاری با ایران را دارد گفت: شرکت‌های اسپانیایی تمایل دارند در زمینه‌های عمران شهری، بنادر و پروژه‌های ریلی با ایران همکاری داشته باشند.

پاستور در ادامه با بیان اینکه تمامی طرح‌ها و موضوعات قابل همکاری بین دو کشور از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: همکاری در بخش ساخت قطارهای سریع السیر در اولویت برنامه‌های ایران و اسپانیا است چراکه کشور ما دارای تجارب بالایی در این زمینه است.

وزیر توسعه و حمل و نقل اسپانیا دوشنبه ۱۶ شهریور ماه به همراه چند نفر از معاونانش با وزیر راه و شهرسازی ایران دیدار کرد. در این نشست  طرفین درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های "حمل و نقل" و "مسکن و شهرسازی" مذاکره کردند.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.