بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

جاده های مرگ در فرخ شهر جان جوانان را می گیرند

نماینده شهرستان فرخ شهر در شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: جاده های فرخ شهر منجر به مرگ جوانان می شود

جاده های مرگ در فرخ شهر جان جوانان را می گیرند
تین نیوز

نماینده شهرستان فرخ شهر در شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: راه های اصلی و روستایی فرخ شهر نیاز به بازنگری دارند، تا چه زمانی قرار است جوانان ما در نقاط حادثه خیز از بین روند که این راه ها به حد استاندارد و مطلوب برسد.

 

به گزارش تین نیوز، روح الله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اتحاد و هم دلی در بین شوراها منجر به موفقیت آن ها شده است و امیدواریم که این همکاری ها نتایج خوبی برای اقصی نقاط استان داشته باشد و حلاوت و شیرینی نتایج پیگیری ها را مردم بچشند.

وی با اشاره به این که استقرار ادارات شهرستان فرخ شهر یکی از مهم ترین مطالبات مردم است، افزود: مسائل کلان این شهرستان باید دیده شود و مسئولان باید به تعهدات خود در قبال شهرستان تازه تأسیس فرخ شهر عمل کنند، اعتباری که برای روستاهای تابع از قبل پیگیری شد و قرار بوده تخصیص پیدا کند، اکنون به دلیل جدا شدن از شهرستان قبلی و الحاق به شهرستان فرخ شهر نباید با تخصیص نشدن مواجه شوند.

نماینده شهرستان فرخ شهر در شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به لزوم خدمت خالصانه، صادقانه و به موقع به مردم، گفت: راه های اصلی و روستایی فرخ شهر نیاز به بازنگری دارند، تا چه زمانی قرار است جوانان ما در نقاط حادثه خیز از بین روند که این راه ها به حد استاندارد و مطلوب برسد.

عباسی با بیان این که تکمیل و ایمن سازی چهار خطه فرخ شهر به کیار و شش خطه کردن جاده فرخ شهر شهرکرد از ضروریات است، گفت: چندین بار اصلاح نقطه حادثه خیز سه راهی خیرآباد را به مسئولان ذی ربط اعلام کرده ایم، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و همین هفته گذشته، یکی از بهترین جوانان شهر را در این محور از دست دادیم، که جای تأسف دارد.

وی اضافه کرد: صنایع فعالی در شهرستان فرخ شهر مستقر هستند که باید توسعه پیدا کنند و احداث شهرک شرکت های دانش بنیان و احداث فاز دو قطب صنعتی فرخ شهر و رفع مشکلات قطب صنعتی دستگرد باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخ شهر در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه اماکن فرهنگی و ورزشی شهرستان فرخ شهر نسبت به شهرستان های دیگر بسیار ضعیف است، افزود: سرانه فضاهای فرهنگی ورزشی پایین است و به دلیل وجود استعدادهای فراوان مسئولان ذی ربط باید ورود کنند و اماکن ورزشی و فرهنگی سریع تراحداث شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: در بخش هایی از شهر فرخ شهر شبکه فاضلاب اجرا نشده است و معضلات مراکز بهداشت و کمبود پزشک و مشکلات خانه های بهداشت روستاها باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به الگوبرداری از استان های موفق در زمینه مدیریت پسماند، گفت: دفن غیربهداشتی زباله ها، محیط زیست روستاها و شهرها را تهدید می کند و باید راهکار اساسی به صورت شهری و منطقه ای که دارای قابلیت اجرا باشد، ارائه شود.

نماینده شهرستان فرخ شهر در شورای اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه اجرا نشدن نهضت مسکن ملی یکی از معضلات اصلی جوانان است، تصریح کرد: اجاره بالای مسکن و اجرا نشدن طرح مسکن ملی باید مورد توجه قرار گیرد، نهضت ملی مسکن در فرخ شهر در حد شعار برای جوانی جمعیت بوده و در عمل کاری انجام نشده است، از این رو باید سیاست های اساسی اجرا شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.