بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان از آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی استان در قالب طرح ابرار خبر داد.

۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می شود
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان از آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی استان در قالب طرح ابرار خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرایط جغرافیایی و هشت سال جنگ تحمیلی موجب شده که جاده‌های روستایی در استان کردستان از لحاظ آسفالته بودن کم برخوردارتر از دیگر استان‌ها باشند.

وی افزود: برای جبران این عقب ماندگی‌ها و کاستی‌ها طرح کشوری ابرار اجرایی شده است و شاهد قرارگرفتن بسیاری از راه‌های روستایی اولویت دار استان در قالب این طرح هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان خاطرنشان کرد: در استان ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی شرایط اجرای طرح ابرار را دارند که سهم استان در مرحله نخست این طرح ۲۰۰ کیلومتر است.

مدرس گرجی اعلام کرد: تا بهار سال آینده بیش از ۱۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اولویت دار استان آسفالت می‌شوند و مسافت باقی مانده نیز با همت مضاعف مجموعه نیروهای توانمند استان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۹۳ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب طرح ابرار آسفالت شده‌اند و ۵۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

مدرس گرجی اظهار داشت: با تکمیل این ۵۰ کیلومتر بیش از ۲ هزار خانوار روستایی استان در ۳۹ روستای پرجمعیت از راه آسفالته و مناسب بهره مند خواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.