بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تامین امنیت جاده های کرمانشاه با قدرت انجام می شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تداوم برنامه های امنیت محور پلیس خبر داد و گفت: برنامه هایی همچون برخورد با سارقان، قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر که از مدتی پیش آغاز شده است، با جدیت دنبال خواهد شد.

تامین امنیت جاده های کرمانشاه با قدرت انجام می شود
تین نیوز

سردار سرتیپ دوم مهدی حاجیان چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه اظهار کرد: خداوند متعال را شکر می کنم که باز هم فرصت خدمت به مردم شریف کرمانشاه و ایران اسلامی نصیبم شد. همانگونه که بارها اعلام کرده ام هدفم خدمت به شهروندان و ارتقای امنیت فعلی جامعه برای هم استانی های کرمانشاهی است و در این راه قول داده ام که آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، وی افزود: اعتقادم همیشه بر این بوده است که مردم نجیب این استان شایسته بهترین خدمات هستند، چراکه بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب در عمل ثابت کرده اند.

عالی ترین مقام انتظامی استان از تداوم برنامه های امنیت محور پلیس در کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه هایی همچون برخورد با سارقان، قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر که از مدتی پیش آغاز شده است، با جدیت و قدرت تمام دنبال خواهد شد.

حاجیان با بیان اینکه برخورد با معضلات اجتماعی و ایجاد امنیت ملموس و پایدار در شهر و جامعه مطالبه جدی مردم کرمانشاه است، اضافه کرد: برای تک تک این مطالبات و خواسته ها برنامه داریم و به امید خدا یکی پس از دیگری آن ها را اجرایی می کنیم و امنیت مورد نظر شهروندان را در گوشه گوشه این استان برقرار خواهیم کرد.

وی با هشدار به مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه، تاکید کرد: کرمانشاه دیگر برای این متخلفان جای امنی نخواهد بود و چنانچه دست از اقدامات مجرمانه و شرارت های خود برندارند با واکنشی سخت از سوی پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به سقوط بالگرد فراجا در مأموریت اربعین، اضافه کرد: در حال بازدید هوایی از مسیر محل تردد زائران اربعین حسینی (ع) بودیم که به علت ایجاد نقص و مشکلات فنی، بالگرد در کوه های منطقه دالاهو سقوط کرد و به دنبال آن بنده و همراهان دچار آسیب شدیم.

حاجیان گفت: لازم است از نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و مردم بومی و بسیج منطقه دالاهو، یگان ویژه، نیروهای مرزبانی و مأموران انتظامی که دلسوزانه به یاری ما آمدند و همه افرادی که از سراسر کشور پیگیر وضعیت سلامتی بنده بودند، صمیمانه قدردانی کنم.

وی افزود: از امروز مصمم تر از گذشته به همراه همه مدیران و همکارانم در مجموعه انتظامی استان خدمت خود به مردم شریف کرمانشاه را ادامه می دهیم و از هیچ تلاشی برای ارتقای امنیت شهر و جامعه دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، رئیس پلیس استان کرمانشاه پس از گذراندن دوره نقاهت دو هفته ای و کسب بهبودی لازم به دنبال سقوط بالگرد حامل او و همراهانش حین بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی محل تردد زائران اربعین حسینی (ع)، در محل کار و در جمع خبرنگاران حاضر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.