بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

۱۱۷ سامانه هوشمند جدید در جاده های کرمانشاه راه اندازی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی ۱۱۷ دستگاه سامانه هوشمند جاده ای جدید در جاده های استان خبر داد.

۱۱۷ سامانه هوشمند جدید در جاده های کرمانشاه راه اندازی می شود
تین نیوز

سیدشهرام کهریزی با اشاره به در دست اجرا بودن راه اندازی ۱۱۷ سامانه هوشمند در جاده های کرمانشاه، گفت: با راه اندازی این سامانه های جدید، تعداد کل سامانه های هوشمند جاده ای در کرمانشاه به ۲۹۸ مورد خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کهریزی ادامه داد: بنا داریم ۳۷ سامانه هوشمند نظارت تصویری، ۱۴ سامانه هوشمند تخلفات عبور و مرور و ۲۶ سامانه هوشمند ترددشمار راه اندازی کنیم. همچنین برای اولین بار در کرمانشاه ۴۰ سامانه هوشمند عکس برداری ثابت نیز راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه یادآور شد: با راه اندازی این سامانه های جدید، در بخش سامانه های نظارت تصویری رشد ۱۱۲ درصدی و در سامانه های تخلفات عبور و مرور و سامانه های تردد شمار نیز رشد ۲۷ درصدی را شاهد خواهیم بود.

کهریزی با بیان اینکه اجرای بخش عمده این سامانه ها به پیمان رفته و پایه تعدادی از دوربین ها نیز نصب شده، از تلاش برای راه اندازی همه آنها تا پایان سال خبر داد و عنوان کرد: قطعا تعدادی از این سامانه های هوشمند تا قبل از ایام اربعین راه اندازی می شود.

وی از تاثیر سامانه های هوشمند در کنترل تردد در محورها یاد کرد و افزود: هر چقدر تعداد این سامانه ها بیشتر باشد، تخلفات جاده ای و به تبع آن میزان تصادفات و حوادث رانندگی کاهش خواهد یافت.

به گفته این مسئول، افزایش سامانه های هوشمند به رصد شرایط تردد و کنترل ترافیک در محورها نیز کمک می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.