بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

افزایش ۲۱ درصدی جابه جایی کالای ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

طی ۳ماهه سال جاری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه جابه جا شده و نسبت به سال گذشته با رشد ۲۱درصدی روبرو است.

افزایش ۲۱ درصدی جابه جایی کالای ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه
تین نیوز

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ماهه سال جاری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه جابه جا شده و نسبت به سال گذشته با رشد ۲۱درصدی روبرو است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ماهه سال جاری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه جا شده است که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: تعداد حواله صادره ۱۴۷ هزار نسخه و تعداد بارنامه ۱۵۰ هزار نسخه طی ۳ ماهه سال جاری است.

کهریزی از اجرای بخش دوم بارنامه الکترونیک، اعتبارسنجی از طریق ارسال رمز پیامکی یکبار مصرف برای رانندگان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات بهتر به رانندگان، صاحبان کالا، شرکت های حمل و نقل و نهادهای کنترلی و نظارتی در چارچوب ایفای نقش تنظیم گری سازمان راهداری در حوزه حمل و نقل جاده ای و اعتبارسنجی راننده پیش از صدور سند حمل انجام می شود.

وی درباره ۱۰ کالا عمده جابه جا شده گفت: مازوت، سیمان کیسه ای، کلینگر، سیمان فله ای، پلی اتیلن، کنجاله، انواع بنزین، گندم، چغندر و گازوئیل از جمله کالا هایی هستند که توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره تعداد ناوگان فعال حمل و نقل کالای برون شهری اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالا و ۲۰ هزار و ۵۰۶ راننده فعال در حوزه حمل و نقل کالا مشغول خدمت دهی به هم وطنان هستند.

کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی آماده دریافت، پیشنهادات و شکایت حوزه حمل و نقل کالا و مسافر است و هموطنان می توانند کلیه نظرات خود را با این سامانه مطرح و کد پیگیری دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.