بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: والدین برای سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت نام کنند

والدین برای تامین سرویس دانش آموزان باید حتما تا ۱۰ شهریور در سامانه سپند سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه و در روستاها در سامانه بخشداری ها ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: والدین برای سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت نام کنند
تین نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق مصوبه هیات وزیران، آموزش و پرورش در تامین سرویس مدارس هیچ مسوولیتی برعهده ندارد، گفت: والدین برای تامین سرویس دانش آموزان باید حتما تا ۱۰ شهریور در سامانه «سپند» سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه و در روستاها در سامانه بخشداری ها ثبت نام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سلمان محمدی از آمادگی آموزش و پرورش کرمانشاه برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید ۳۷۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در حدود چهار هزار مدرسه شهری و روستایی با ۲۶ هزار معلم کار تحصیل خودشان را آغاز می کنند.

محمدی همچنین تعداد دانش آموزان ثبت نامی سال اول ابتدایی استان در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ را ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد.

جذب چهار هزار معلم در آموزش و پرورش استان کرمانشاه

وی در بخش دیگری از سخنانش در تشریح دستاوردهای این اداره کل در طول سه سال اخیر به جذب حدود چهار هزار معلم در استان اشاره کرد و گفت: روند استخدام معلمان جدید براساس ۲ شاخصه شایسته سالاری و عدالت محوری و در چند مرحله ارزیابی تخصصی، مصاحبه، گزینش، و ارزشیابی انجام شده است.

وی طرح رتبه بندی معلمان، تاثیر ۵۰ درصد نمرات کلاسی دانش اموزان در کنکور، برگزاری و تصحیح امتحانات نهایی به صورت سراسری را از دیگر دستاوردهای مهم سالیان اخیر آموزش و پرورش ذکر کرد.

محمدی همچنین به احداث سالن های ورزشی در مدارس با اولویت مدارس دخترانه اشاره کرد و گفت: در این سه سال فقط ۳۷ زمین چمن مصنوعی در سطح مدارس استان با رعایت اصول عدالت محوری احداث شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به طرح راهبری برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان، بیان کرد: آموزش و پروش تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا هیچ دانش آموزی به خاطر پول از تحصیل بازنماند.

وی اظهار کرد: هیچ مدرسه دولتی حق دریافت پول برای ثبت نام دانش آموزان را ندارد حالا اگر خود والدین داوطلبانه کمک کنند مانعی نیست.

محمدی در بخش پایانی صحبت های خود، کار خبرنگاری را زینب وار توصیف کرد و روز خبرنگاران را به همه خبرنگاران تبریک گفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.