بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه خبر داد.

نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه اعلام شد
تین نیوز |

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا دوستی با اشاره به ابلاغ نرخ سرویس مدارس گفت: پس از پیگیری های متعدد نهایتاً نرخ سرویس مدارس توسط فرمانداری کرمانشاه ابلاغ شد.

دوستی از افزایش ۳۵ درصدی نرخ سرویس مدارس خبر داد و افزود: بر اساس نرخ های اعلامی، نرخ سرویس مدرسه برای خودروی سواری تا پنج کیلومتر(رفت و برگشت) ماهانه ۷۵۷ هزار تومان است و به ازای هر کیلومتر بیشتر ۶۹ هزار تومان اضافه می شود.

وی افزود: همچنین نرخ سرویس مدرسه برای خودروی ون تا پنج کیلومتر ۵۱۰ هزار تومان است و به ازای هر کیلومتر بیشتر ۵۵ هزار تومان اضافه می شود.

دوستی گفت: کرایه سرویس مدرسه برای خودروی مینی بوس هم تا پنج کیلومتر ۳۸۰ هزار تومان است و به ازای هر کیلومتر بیشتر ۴۲ هزار تومان اضافه می شود.

دوستی گفت: نظارت بر این نرخ نامه بر عهده آموزش و پرورش و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر است و چنانچه والدین دانش آموزان شکایتی داشته باشند باید در ابتدا شکایت خود را به مدیر مدرسه تحویل دهند و با درخواست مدیر مدرسه، کارگروه نظارتی در محل مدرسه مربوطه تشکیل و به شکایت واصله رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به ثبت نام ۱۸۰۰ راننده سرویس مدرسه در سامانه «سپند» گفت: پیش بینی می شود این تعداد به ۳۵۰۰ نفر افزایش یابد.

وی افزود: همچنین تاکنون ۱۳ هزار دانش آموز برای استفاده از سرویس مدرسه در این سامانه ثبت نام کرده اند.

دوستی خاطرنشان کرد: تعداد کم ثبت نام دانش آموزان به دلیل مشکلات سامانه بوده و بسیاری والدین از طریق شرکت های طرف قرارداد برای ثبت نام سرویس مدرسه اقدام کردند.

وی افزود: برای ۳۲۴ مدرسه شهر کرمانشاه، با ۵۶ شرکت پیمانکاری قرارداد بسته شده که این شرکت ها، کار هماهنگی میان والدین و رانندگان را جهت استفاده از سرویس مدرسه انجام می دهند.

دوستی خاطرنشان کرد: چنانچه افراد به سامانه مراجعه کرده و به دلیل پاره‎ ای مشکلات سامانه موفق به ثبت نام نشدند، می توانند به مدارس مراجعه کرده و در آنجا پیمانکاران طرف قرارداد، کار ثبت نام آن ها را انجام می دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.