بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

تعطیلی ۴ ماهه فرودگاه شهدای بم

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم برای ادامه بهسازی و ارتقای سطح ایمنی پروازها به مدت چهار ماه بسته شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم برای ادامه بهسازی و ارتقای سطح ایمنی پروازها به مدت چهار ماه بسته شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده با اشاره به ادامه روند بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم، اظهار کرد: طی هماهنگی های به عمل آمده با استان، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و فرمانداری شهرستان بم، مجوز انسداد سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم به مدت چهار ماه صادر شده است.

وی وجود ترک های طولی و عرضی و شن زدگی شدید عوامل پروازی فرودگاه شهدای بم را علت بهسازی اساسی این باند اعلام کرد و افزود: بنا بر ضرورت حفظ ایمنی پروازها و نشست و برخاست بهتر هواپیماها در این فرودگاه، بهسازی کلی سطوح پروازی از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از مدتی پیش آغاز شده است.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از انجام پرواز حین عملیات بهسازی در ماه های گذشته خبر داد و گفت: هم زمان با پروژه بهسازی سطوح پروازی، اجرای پروژه های متعدد دیگر در بخش های ترمینالی، محوطه ها و ابنیه فرودگاه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در شرایط دمایی بالای ۴۰ درجه سانتی گراد در حال انجام است.

وی ضمن عذر خواهی از مردم شریف شرق استان و شهرستان دارالصابرین بم، تصریح کرد: برای حفظ و ارتقای ایمنی پروازها و رفاه حال هم استانی ها، خاصه مردم شریف شرق استان، باند فرودگاه شهدای بم در بازه چهار ماهه تحویل پیمانکار شده است و پس از آن با چهره و فعالیتی جدید، ایمن تر از پیش در خدمت همشهریان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.