بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ 347 پل در جنوب کرمان بازگشایی شد

عملیات تنقیه، شن‌برداری و بازگشایی 347 دستگاه پل در هفت شهرستان جنوبی این استان انجام شد تا در صورت بروز سیلاب با مشکل مواجه نشوند.

 347 پل در جنوب کرمان بازگشایی شد
تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، گفت: عملیات تنقیه، شن‌برداری و بازگشایی 347 دستگاه پل در هفت شهرستان جنوبی این استان انجام شد تا در صورت بروز سیلاب با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ​راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، مسعود جمیلی کرمانی گفت: 6 هزار و 400 پل و آبرو در جنوب کرمان وجود دارد، افزود: از این تعداد 347 پل در محورهای اصلی قرار دارد و با توجه به ضرورت در این تعداد عملیات تنقیه و شن برداری از این مسیرها انجام شد.

وی ادامه داد: این عملیات با حضور ماشین آلات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان و بخش خصوصی در هفت ماه انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: برای شن‌روبی و ضایعات‌برداری پل‌های اصلی جنوب کرمان 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان این‌که پل‌های در معرض خطر، شن‌روبی و ضایعات‌برداری شده است، گفت: 146 دستگاه سبک، سنگین و نیمه‌سنگین راهداری و 185 راهدار با آمادگی کامل در شهرستان‌های جنوبی استان حضور دارند تا در صورت بروز مشکل سریعا اقدام کنند.

جمیلی کرمانی به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش باران و وقوع سیلاب در جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: این اداره‌کل با تمام امکانات فعال است و چه در زمان سیل و چه قبل از سیل کار خود را در راستای نگهداری از جاده‌ها و پل‌های ارتباطی طبق برنامه به شهرستان‌ها ابلاغ کنند و در زمان شرایط بحرانی حضور و امکانات خود را منسجم تر در اختیار می‌گیرد.

وی از کمک دستگاه‌های راهداری جنوب استان کرمان به ستاد حوادث شهرستان‌ها خبر داد و گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به صورت شبانه‌روزی در تلاش است تا با تجهیز امکانات و نیروها زمینه مناسب عبور و مرور در محورهای جنوب استان را فراهم کند.

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.