بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

هتل‌ های کوهستانی ایران، اقامتی باشکوه از آرامش و طبیعت

ایران دارای هتل های بی شماری است که از ارزان قیمت تا لوکس و اقامتگاه های متنوع در دل طبیعت را شامل می شوند. اما برخی از هتل ها به دلیل قرارگیری در موقعیت خاص جغرافیایی مثل قرار داشتن در نزدیکی سواحل، جنگل و کوهستان در بین مسافرانی که علاقه مند به طبیعت و فرار از روزمرگی هستند محبوبیت زیادی دارد.

هتل‌ های کوهستانی ایران، اقامتی باشکوه از آرامش و طبیعت
تین نیوز

ایران دارای هتل های بی شماری است که از ارزان قیمت تا لوکس و اقامتگاه های متنوع در دل طبیعت را شامل می شوند. اما برخی از هتل ها به دلیل قرارگیری در موقعیت خاص جغرافیایی مثل قرار داشتن در نزدیکی سواحل، جنگل و کوهستان در بین مسافرانی که علاقه مند به طبیعت و فرار از روزمرگی هستند محبوبیت زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به هتل لاله کندوان، هتل وستا تنکابن، هتل توچال تهران و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از الی گشت، این هتل ها به دلیل مناظر چشم نواز و معماری متفاوت جایگاه ویژه ای در بین گردشگران به دست آورده اند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل کوهستانی های ایران که در دل طبیعت و مناطق خوش آب و هوا قرار دارند بپردازیم.

 

هتل صخره ای لاله کندوان

هتل صخره ای کندوان

هتل صخره ای لاله کندوان در استان آذربایجان شرقی و در نزدیکی شهر تبریز قرار گرفته است. این هتل زیبا که در دل صخره های روستا تاریخی کندوان از توابع شهرستان اسکو واقع شده به دلیل معماری خاص و متفاوتی که دارد مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. هتل لاله کندوان سومین هتل صخره ای دنیا به شمار می رود که اتاق های آن در دل صخره های تراشیده شده ساخته شده اند. این هتل که به سبک غار است اتاق های مجهز و زیبا و رستوران با انواع غذاهای سنتی آذری وایرانی دارد. اگر قصد اقامت در هتلی با معماری متفاوت با چشم انداز زیبایی از طبیعت روستا کندوان با آب و هوا بی نظیر را دارید، هتل لاله انتخاب مناسبی است.

 

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یکی از جاذبه های توریستی شگفت انگیز واقع در شمال ایران است. این هتل بین طبیعتی دل نشین و خیره کننده در ارتفاعات رامسر، در استان مازندران قرار گرفته و تنها راه برای رسیدن به این هتل، تلکابین رامسر است. هتل بام سبز با معماری مدرن و طراحی زیبا به سبک کلبه جنگلی، به دلیل مناظر خیره کننده اطراف و خدمات با کیفیت، در بین گردشگران داخلی و حتی خارجی بسیار پرطرفدار شده است.

اتاق های راحت و مجهز به امکانات مدرن هتل بام سبز، تجربه ای لذت بخش و آرامش بخش برای مسافران فراهم می کند. همچنین، رستوران با غذاهای محلی و بین المللی که سلیقه های مختلف را پوشش می دهد و لحظاتی به یادماندنی در کنار خانواده یا دوستان فراهم می آورد.

هتل بام سبز رامسر نه تنها یک مقصد برای گردشگرانی است که به دنبال استراحت و آرامش هستند، بلکه مکانی ایده آل برای علاقمندان به کوهنوردی، پیاده روی در طبیعت و تجربه فعالیت های آبی نظیر شنا و ماهیگیری و ورزش های هیجان انگیز است.

هتل وستا تنکابن

هتل وستا تنکابن

یکی دیگر از هتل کوهستانی های ایران، هتل وستا تنکابن در شمال ایران است. این هتل که به شکل ویلایی است، با موقعیتی بی نظیر در شهر تنکابن واقع شده و از مناظر چشم نواز طبیعت اطراف هتل بهره مند است. با طراحی مدرن و امکاناتی بی نظیر، هتل وستا تنکابن به عنوان یک مقصد مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی، جذابیت زیادی دارد.

اتاق های شیک با امکانات مدرن هتل وستا، تجربه ای لاکچری را برای مسافران فراهم می کند. رستوران روف گاردن که مشرف به طبیعت سرسبز کوهستانی است با منو متنوع بهترین غذاهای محلی و بین المللی را به مسافران ارائه می دهند.

هتل وستا تنکابن به لطف موقعیت منحصربه فرد خود، امکان دسترسی آسان به جاذبه های طبیعی اطراف را برای گردشگران فراهم می کند. با امکانات تفریحی ورزشی، استخرهای شنا و آبگرم، سالن اختصاصی سینما، سالن بدنسازی و اتاق خلاقیت این هتل به عنوان یک مکان مناسب برای تجربه آرامش بی نظیر در میان طبیعت ساحلی و جنگلی محبوبیت دارد. با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده و بستری که برای لذت بردن از تعطیلات فراهم می آورد، هتل وستا تنکابن انتخابی ایده آل برای تجربه یک اقامت لاکچری در منطقه شمالی ایران است.

 

هتل لاله بیستون

هتل لاله بیستون یکی از زیباترین و معروف ترین هتل ها در منطقه بیستون در استان کرمانشاه است که در ۲۵ کیلومتری این شهر قرار دارد. این هتل که یک کاروانسرای شاه عباسی است، با معماری تاریخی و طراحی زیبا، به شکل زیبایی محیط طبیعی و تاریخی بیستون را تکمیل می کند. هتل لاله بیستون از مناظری سحرانگیز به همراه نمایی خیره کننده به دور از هیاهوی شهری بهره مند است و تجربه اقامت در این مکان، یکی از لحظات بی نظیر و خاطره انگیز در کنار طبیعت آرام و دل نشین را برای مسافران به ارمغان می آورد.

اتاق های فاخر، به همراه امکانات مدرن هتل لاله بیستون، برای مهمانان خود تجربه ای بی نظیر از رفاه را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، رستوران هتل با منو محلی و بین المللی باعث شده تا مسافران لذت چشیدن غذاهایی اصیل و لذیذ را تجربه کنند.

هتل لاله بیستون با نزدیکی به جاذبه های تاریخی و گردشگری بیستون، از جمله مجسمه هرکول، کتیبه بیستون، طاق بستان و کوه بیستون، به علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ باستانی ایران فرصتی عالی برای کاوش و یادگیری ارائه می دهد. به طور کلی، هتل لاله بیستون به عنوان یک مقصد محبوب، با ترکیب بین المللی زیبایی ها و میراث های تاریخی ایران، برای تجربه ی لحظاتی به یادماندنی و تفریحی، به ویژه در فضا آرام و دل نشین طبیعت، انتخابی بسیار مناسب محسوب می شود.

هتل توچال تهران 

هتل توچال

هتل توچال تهران یکی از برجسته ترین و معتبرترین هتل های شهر تهران است. این هتل سه ستاره با موقعیت مکانی ایده آل خود در شمال شهر و ارتفاعات رشته کوه البرز، یکی از پرطرفدارترین هتل کوهستانی های ایران به شمار می رود. هتل توچال با معماری مدرن و طراحی زیبا، امکانات متنوع رفاهی و خدمات با کیفیت، تجربه ای متفاوت را برای میهمانان به ارمغان می آورد.

اتاق های شیک و راحت هتل توچال، به همراه امکانات مناسب مثل اینترنت رایگان، تلویزیون و مینی بار، بیلیارد، پارکینگ، لابی و کافی شاپ از مهمانان در فضایی دلنشین پذیرایی می کند. رستوران هتل غذاهای لذیذ و متنوع ایرانی و بین المللی ارائه می دهد و تجربه لذت بخشی از غذاهای متفاوت را فراهم می کند.

همچنین، هتل توچال دسترسی مناسبی به تله کابین توچال، پیست اسکی و آبشار سنگان دارد و همین باعث شده تا به عنوان یک مقصد محبوب و گزینه ایده آلی برای اقامت در تهران محسوب شود. توجه داشته باشید که به دلیل قرارگیری هتل در ارتفاعات کوهستانی، این هتل از پذیرش افراد بالای ۵۵ سال و افراد دارای بیماری قلبی و خاص و کودکان زیر ۸ سال معذور است.

 

هتل میگون

هتل میگون

یکی از هتل کوهستانی های لوکس ایران که در منطقه خوش آب و هوا فشم تهران قرار دارد هتل میگون است. این هتل در ارتفاعات رشته کوه های البرز واقع شده و یکی از هتل های قدیمی منطقه به شمار می رود که به دلیل قدمت بالا، قیمت مناسب و اتاق های متنوع که شامل اتاق دو تخته، سوئیت و ویلا است در بین گردشگران بسیار پرطرفدار است.

همچنین هتل میگون دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، خدمات لاندری، سالن همایش، رستوران در طبقه همکف با منو متنوع و کافی شاپ است. این هتل به دلیل دسترسی راحت به تله کابین دیزین، پیست اسکی توچال، روستا آهار، سد لتیان و لواسان مکانی ایده آل برای مسافرانی است که قصد انجام ورزش های زمستانی و طبیعت گردی را دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.