بازدید سایت : ۳۲۷۴۳
رپرتاژ آگهی؛

◄ سفر به بهترین مناطق شمال ایران برای مسافرت و جنگل نوردی

برای مسافرت در فصل تابستان، اولین انتخاب ما همیشه شمال کشور بوده است. جنگل های سرسبز، هوای خنک، دریایی دیدنی و وسیع و پر از امکانات تفریحی، همه ما را برای سفر به شمال وسوسه می کند.

سفر به بهترین مناطق شمال ایران برای مسافرت و جنگل نوردی
تین نیوز

برای مسافرت در فصل تابستان، اولین انتخاب ما همیشه شمال کشور بوده است. جنگل های سرسبز، هوای خنک، دریایی دیدنی و وسیع و پر از امکانات تفریحی، همه ما را برای سفر به شمال وسوسه می کند.

قبل از هر چیز، بعد از اینکه مقصدتان را انتخاب کردید، مهم ترین اقدامی که باید انجام دهید، اجاره ویلا است. از آنجایی که ویلا در شمال، تنوع بسیار بالایی دارد بهترین کار این است که با مراجعه به سایت های اجاره ویلا و سوئیت که امکان مقایسه قیمت ها و نظرات مشتریان قبلی را به شما می دهند، ویلای مد نظر خود را انتخاب کنید.

 

بهترین جای شمال برای یک سفر سبز

اغلب ایرانیان زمانی که می خواهند چند روزی استراحت کنند و از هوای پاک و مناسب لذت ببرند، شمال کشور اولین انتخاب آنهاست. اما با توجه به اینکه ، بسیاری از شهرهای زیبا در شمال کشور واقع شده اند، این موضوع کار را برای مسافران کمی مشکل می کند. از همین رو ما سعی داریم با معرفی چند مورد از بهترین جاها برای مسافرت و جنگل نوردی به شما در این مسیر کمک کنیم تا بتوانید چند روزی را در این مناطق عالی استراحت کنید.

سفر به جنگل دالخانی، جواهر سرسبز رامسر

جنگل دالخانی یکی از مکان های طبیعی زیبا و دیدنی است که در شهرستان رامسر واقع شده است. این جنگل با بافت سرسبز و غنی از گونه های گیاهی و جانوری متعدد، یکی از مقصدهای مورد علاقه علاقه مندان به طبیعت و گردشگری در استان مازندران می باشد.

اجاره ویلا رامسر

در جنگل دالخانی، با قدم زدن در میان درختان بلند و پوشیده از برگ های سبز، احساسی از آرامش و سرزندگی را تجربه خواهید کرد. هوای پاک و صاف، شنیدن صدای موسیقی آب جاری و آواز پرندگان، همه ی اینها باعث می شود که با کوله باری از خستگی از زندگی روزمره، در این طبیعت بکر و آرام یک نفس عمیق بکشید.

برای رفتن به این جواهر سرسبز شمالی، باید خود را به رامسر برسانید و به سمت شرق رامسر وجاده رامسر تنکابن حرکت کنید. بعد از آن به سه راهی جنت رودبار خواهید رسید که از اینجا باید به سمت راست حرکت کنید و خودتان را به جاده ییلاقی جنت رودبار برسانید. با توجه به اینکه این جاده شیب زیادی دارد، حتما قبل از سفر از سلامت خودروی خود مطمئن شوید تا به مشکل نخورید. اگر هم می خواهید از خودروی شخصی استفاده نکنید، می توانید از رامسر به جنگل دالخانی تاکسی بگیرید.

یادتان باشد در سفر به این شهر سرسبز و بعد از اجاره ویلا در رامسر، حتما از دیگر جاهای دیدنی آن دیدن کنید و از زیبایی بی نظیر این منطقه لذت ببرید. اگر دلتان می خواهد رزرو اجاره ویلا رامسر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، بهتر است یک مرجع قابل اعتماد مثل سایت شب را برای رزرو ویلا انتخاب کنید. زیرا که این سایت، با فیلترهای زیادی که دارد، شامل ( انواع ویلا، اقامتگاه، کلبه، سوئیت و.) به شما در داشتن یک سفر هیجان انگیز کمک خواهد کرد.

سفر به پارک جنگلی سراوان

اینجا تا چشم کار می کند، سرسبزی است. لحظاتی چشمانتان را ببندید و کلمات زیر را در ذهن خود تصور کنید.

ترکیبی از آب و درخت، رودخانه خروشان، جنگل بکر، آبشار دل انگیز و سرسبزی، سرسبزی و سرسبزی ....

پارک جنگلی سراوان

 

خوش آمدید به این نگین کمیاب رشت!

هر جور که بخواهید حساب کنید، به دیدنش می ارزد. پارک جنگلی سراوان را می گویم.

اگر از تهران به پارک جنگلی سراوان می روید، ساده ترین مسیر، جاده کرج به قزوین است. بعد از اینکه وارد اتوبان قزوین رشت شدید. اتوبان را آن قدر جلو بروید تا به امامزاده هاشم(ع) برسید. ۲۰ کیلومتر بعد از امامزاده ورودی فاز دوم را در غرب جاده می بینید.

برای مسافرانی که در شهرهای غربی و همینطور شمال غربی کشور زندگی می کنند، احتمالا شهر قزوین، کلید رسیدن به پارک جنگلی سراوان است. مثلا از شهرهای غربی باید ابتدا به قزوین برسید. بعد از آن، وارد اتوبان قزوین رشت شوید.

درواقع تمام مسیرها به جاده رشت قزوین ختم می شود. ساکنان شهرهای شمالی و شمال شرقی هم باید اول خود را به لاهیجان برسانند و سپس به سمت جاده ای به نام سیاهکل بروند. این افراد دیگر نیازی به رفتن به شهر رشت ندارند. میانبری در جاده سیاهکل هست که در نهایت به اتوبان رشت قزوین می رسد. سه کیلومتر بعد، پارک جنگلی سراوان را می بینید.

شاید با خود بگویید، درست است که این پارک جنگلی بسیار دیدنی و خوراک سفر است. اما از نظر دسترسی به اقامتگاه و ویلا چطور است؟

بگذارید همینجا خیالتان را از این بابت آسوده کنم. از آنجاییکه پارک جنگلی سراوان تا رشت فاصله زیادی ندارد، می توانید با اجاره ویلا در رشت، خستگی سفرتان را به در کنید. حتما هم می دانید که ویلا رشت تنوع بسیار بالایی دارد، پس سعی کنید با مطالعه نظرات دیگر مسافران از چند روز قبل اقدام به اجاره ویلا کنید تا از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

در نهایت اینکه هر چقدر از جاذبه های دیدنی استان های شمالی کشور بگوییم و شما بشنوید، نمی توانیم تجربه بی نظیری که در سفر با پای خودتان برای خود رقم می زنید را برایتان توصیف کنیم. سفر به پارک جنگلی سراوان و جنگل دالخانی رامسر دو مکانی است که باید حتما در برنامه سفرتان قرار دهید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.