بازدید سایت : ۲۸۴۵۳

◄ شرایط دریافت بیمه مسافرتی شینگن چه هستند؟

پیش از سفرهای خارجی باید مدتی را به آماده کردن خودتان برای سفر اختصاص دهید. اگر یک برنامه درست و منسجم داشته باشید، می توانید به خوبی از پس تمام اقدامات برآیید و به بهترین نحو برای سفر آماده شوید.

شرایط دریافت بیمه مسافرتی شینگن چه هستند؟
تین نیوز

پیش از سفرهای خارجی باید مدتی را به آماده کردن خودتان برای سفر اختصاص دهید. اگر یک برنامه درست و منسجم داشته باشید، می توانید به خوبی از پس تمام اقدامات برآیید و به بهترین نحو برای سفر آماده شوید. کسانی که زیاد سفر می کنند، می دانند که یکی از مهم ترین اقدامات قبل از سفر، خرید بیمه مسافرتی است. بیمه ای که تا حدودی خیال شما را از بابت حوادث ناگهانی و نامطلوب، آسوده می کند. اگر تابه حال این نوع بیمه نامه را دریافت نکرده اید، همراه ما باشید تا توضیحات لازم درباره بیمه سفر و به خصوص بیمه نامه مسافرتی شینگن را ارائه کنیم.

بیمه نامه مسافرتی چیست؟

پیش از آن که به بیمه نامه شینگن بپردازیم، باید تعریف مختصری از بیمه مسافرتی و کاربرد آن داشته باشیم. انواع گوناگونی از بیمه ها این روزها در کشور ما و همه جای دنیا ارائه می شوند که احتمالا شما هم از چندین مورد آن ها استفاده می کنید. مثال ساده این بیمه ها، بیمه درمانی است که بخش قابل توجهی از هزینه های درمان را تقبل می کند؛ همچنین، انواع مختلفی از بیمه ها برای خودروی شخصی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان میزان خسارات حوادث مختلف را کاهش داد. بیمه نامه مسافرتی نیز دقیقا مشابه سایر انواع بیمه است؛ با این تفاوت که تنها در کشورهای خارجی قابل استفاده است و در هنگام حضور شما در کشور خودتان کاربردی ندارد.

برای تهیه بیمه نامه مسافرتی، باید مبلغی را به شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه بپردازید. در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنید، شرکت موردنظر موظف می شود که در مواقع خاص، شما را ازنظر مالی حمایت کند. مثلا زمانی که چمدان و وسایل شما پس از تحویل به فرودگاه گم می شوند، می توانید با استفاده از این بیمه، خسارت وارده را جبران کنید؛ همچنین، درصورتی که نیاز به خدمات درمانی داشته باشید، بیمه هزینه آن را پرداخت می کند. تهیه بیمه نامه مسافرتی در بسیاری از مواقع می تواند هزینه های پیش بینی نشده سفر را به حداقل برساند.

بیمه سفر شینگن چیست و چه تفاوتی با سایر بیمه ها دارد؟

بیمه نامه مسافرتی شینگن، یک نوع بیمه مسافرتی ساده است که تنها به محدوده آن اشاره دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که باید درباره بیمه های مسافرتی بدانید این است که تنها در یک محدوده خاص قابل استفاده هستند. به عنوان مثال، شما نمی توانید بیمه نامه ای که برای کشور امارات تهیه کردید را در سفر به ترکیه هم استفاده کنید. بیمه نامه تنها در محدوده خاصی که از پیش تعیین می شود، قابل استفاده است. بیمه نامه مسافرتی شینگن هم زمانی قابل استفاده است که قصد دریافت ویزای شینگن را داشته باشید؛ در این صورت، ابتدا باید بیمه نامه خود را دریافت کنید و سپس برای اخذ ویزا اقدام کنید. با داشتن بیمه شینگن، در هر شهری از این حوزه که دچار مشکل شوید، امکان استفاده از خدمات بیمه را خواهید داشت. علی رغم این که خرید بیمه نامه برای سفر به همه کشورها اجباری نیست؛ شینگن این موضوع را یک ضرورت می داند و بدون داشتن بیمه نامه امکان اخذ ویزا را نخواهید داشت.

بیمه نامه مسافرتی

 

چه مواردی توسط بیمه پشتیبانی می شوند؟

موارد مختلفی توسط بیمه های مسافرتی پشتیبانی می شوند که همگی آن ها کاربردی و ضروری هستند. بیشترین تقاضای بیمه مربوط به خدمات درمانی است. بسیاری از مسافران در اثر خوردن غذای مسموم یا موارد دیگر، به خدمات درمانی نیاز پیدا خواهند کرد؛ علاوه بر آن، خسارات مربوط به گم شدن چمدان در فرودگاه نیز زیاد به چشم می خورند. مواردی از این دست معمولا بیش از سایر موارد به شرکت های بیمه گزارش می شوند.

هزینه دریافت بیمه نامه برای سفر به شینگن

موارد متعددی هستند که قیمت بیمه را تغییر می دهند. حتی اگر دو نفر از اعضای یک خانواده برای دریافت بیمه نامه درخواست دهند، ممکن است هزینه اعلام شده به هر یک از آن ها متفاوت باشد؛ بنابراین، باید به عوامل تأثیرگذار بر هزینه بیمه توجه داشته باشید. برخی از مواردی که قیمت بیمه نامه را تغییر می دهند، به شرح زیر هستند:

  • سن بیمه شونده
  • شرکت بیمه
  • مدت زمان سفر بیمه شونده
  • میزان پوشش بیمه و سطح ارائه خدمات
  • طرح های مختلف

هرقدر بیمه شونده به امکانات و خدمات بیشتری نیاز داشته باشد، طبیعتا هزینه ای که برای بیمه او می پردازید بیشتر می شود؛ همچنین، هرقدر سفر طولانی تری داشته باشید، هزینه بیمه نیز بیشتر می شود. برای تخمین هزینه، توجه به این نکات الزامی است.

مدارک موردنیاز برای استفاده از خدمات بیمه مسافرتی شینگن

برای استفاده از بیمه، باید مدارکی را همراه خود داشته باشید؛ بنابراین، صرفا تهیه یک نوع بیمه برای سفر کافی نیست. باید در طول سفر، مدارکی که نشان دهنده حمایت بیمه از شما باشد را به همراه داشته باشید؛ ازاین رو، فهرستی از مدارک موردنیاز برای استفاده از خدمات بیمه را در ادامه خواهیم گفت:

  • اصل بیمه نامه
  • صفحات اول ویزا با مهر ورود و خروج
  • صورت حساب های پرداخت شده با مهر و امضا
  • رسید پول پرداخت شده به صندوق
  • نامه شرکت هوایی و فاکتور تمام هزینه های پرداخت شده برای تأخیر پرواز
  • گزارش پزشکی قانونی برای موارد فوت بیمه گذار
  • گزارش کامل از نحوه وقوع حادثه درصورت بروز مشکلات درمانی یا خسارات مالی،

بسته به این که چه مشکلی برای شما ایجاد شده، باید مدارک مختلفی را ارائه کنید. برخی از بیمه ها حتی امکان ارسال وجه نقد را نیز دارند. اگر مدارک شما کامل نباشد، امکان دریافت خسارت از بیمه را نخواهید داشت.

خدمات بیمه مسافرتی

 

فلای تودی؛ قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات بیمه مسافرت

بسیاری از مسافران در انتخاب بهترین مرجع خرید بیمه نامه دچار تردید هستند. اگر شما هم نمی دانید بیمه را از کجا خریداری کنید، باید با پلتفرم فلای تودی آشنا شوید. این پلتفرم یکی از قدیمی ترین مراجع فعال در حوزه ارائه خدمات گردشگری است که بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهد. یکی از خدماتی که سالیان سال در پلتفرم فلای تودی ارائه می شود، فروش بیمه مسافرتی است. شما می توانید برای سفرهای خارجی تان به سایت فلای تودی مراجعه کرده و به راحتی بیمه موردنظر را خریداری کنید. صفر تا صد سفر توسط این مرجع کامل و جامع انجام می شود. خرید بلیط قطار و هواپیما، رزرو اقامتگاه، اخذ ویزای توریستی و هر چیز دیگری را می توانید ازطریق سایت و اپلیکیشن فلای تودی انجام دهید. همین حالا به جمع همراهان این پلتفرم بپیوندید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.