بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ کافه های نزدیک به کانال بسفر استانبول

افرادی که با خرید بلیط تهران به استانبول علی بابا به شهر زیبای استانبول سفر کرده اند به خوبی می دانند که کانال بسفر یکی از تماشایی ترین مکان های دیدنی این شهر است.

کافه های نزدیک به کانال بسفر استانبول
تین نیوز

افرادی که با خرید بلیط تهران به استانبول علی بابا به شهر زیبای استانبول سفر کرده اند به خوبی می دانند که کانال بسفر یکی از تماشایی ترین مکان های دیدنی این شهر است. همه گردشگران در طول سفرشان به استانبول چندین بار به این منطقه سر می زنند. رستوران ها، کافه ها و بارهای باکیفیت و متنوع و چشم انداز بی نظیر بسفر از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت این منطقه هستند.

اگر شما هم به زودی عازم سفر به شهر استانبول هستید؛ به شما توصیه می کنیم که از کانال بسفر بازدید کنید و برای صرف غذاهای و نوشیدنی های خوشمزه به یکی از کافه های نزدیک این منطقه بروید. ما در ادامه تعدادی از بهترین کافه های نزدیک کانال بسفر به شما معرفی می کنیم. کافه هایی که وقت گذرانی در هر کدام از آن ها می تواند به خاطره ای جذاب و به یادماندنی از سفرتان به استانبول تبدیل شود.

کافه پل بالتیک بسفر (Baltic Bosphorus Bridge Istanbul Cafe)

اگر دنبال یک کافه ساحلی زیبا در نزدیکی بسفر می گردید؛ کافه پل بالتیک همان چیزی است که دنبالش هستید. این کافه زیبا در مجاورت کانال بسفر قرار دارد. شما می توانید در فاصله کمی تا مرغان دریایی و امواج دریا بنشینید و غذا و نوشیدنی میل کنید. کافه پل بالتیک بسفر به سرو غذاهای خاص و شیرینی های ترکی معروف است. همچنین بسیاری از مشتریان کافه از رسیدگی سریع کارکنان و مدیریت خوب کافه به عنوان یکی از امتیازهای مثبت کافه پل بالتیک اشاره کرده اند. اگر این کافه رستوران را برای وقت گذرانی با دوستان و خانواده تان انتخاب کردید؛ ما به شما وافل و سیب زمینی کبابی را به عنوان دسر و غذا پیشنهاد می کنیم.

کافه پل بالتیک بسفر

کافه رستوران عشق (Ishq Istanbul Restaurant)

کافه رستوران عشق یکی از زیباترین کافه های نزدیک به کانال بسفر است. شما از این کافه می توانید چشم اندازی بی نظیر از کانال بسفر را تماشا کنید. کانال بسفر در چهار فصل سال زیبایی های منحصربه فرد خودش را دارد به همین دلیل این کافه همیشه شلوغ و پرهیاهو است. همچنین منوی کافه رستوران عشق تنوع خوبی دارد. شما می توانید در این کافه رستوران انواع نوشیدنی ها، دسرها و نان های ترکی را سفارش دهید. نان های و نوشیدنی های مخصوص این کافه در میان گردشگران بسیار مشهور و پرطرفدار هستند.

کافه رستوران اوبا سلطان (Oba Sultan Cafe & Restaurant)

کافه های نزدیک کانال بسفر به دلیل موقعیت مکانی و مناظر زیبایشان شهرت زیادی پیدا کرده اند. این کافه ها در اکثر ساعات شبانه روز پر از گردشگرانی هستند که استانبول را برای سفر انتخاب کرده اند. کافه رستوران اوبا سلطان یکی دیگر از کافه رستوران های مشهور نزدیک کانال بسفر است که صبحانه های بی نظیری را سرو می کند. منوی صبحانه کافه رستوران اوبا سلطان بسیار پرطرفدار است به همین دلیل به سختی می توانید یک میز خالی در هنگام سرو صبحانه در این کافه پیدا کنید. همچنین علاوه بر فضای داخل رستوران امکان سرو غذا در فضای باز هم وجود دارد. اگر هوا بارانی و سرد نباشد ما به شما توصیه می کنیم که از فضای باز بسیار زیبای این کافه رستوران برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده کنید. فضای باز رستوران اوبا سلطان بسیار زیبا و تماشایی است.

کافه گالاتا کونک (Galata Konak)

کافه گالاتا کونک (Galata Konak)

این کافه جزو یکی از قدیمی ترین کافه های نزدیک کانال بسفر به حساب می آید. کافه گالاتا کونک در گذشته یک شیرینی فروشی بوده که به صورت خانوادگی اداره می شده است؛ اما درحال حاضر این کافه منویی متنوع از نوشیدنی ها و دسرهای خوش طعم دارد. اگرچه این کافه هنوز هم به خاطر شیرینی های خوش مزه اش بسیار پرطرفدار است. شما می توانید در تراس بزرگ این کافه بنشینید و ضمن صرف چای ترکی و شیرینی از تماشای مناظر زیبای کانال بسفر نهایت لذت را ببرید.

 

کافه رستوران مانگری (Mangerie Cafe & Restaurant)

اگر هیچ کدام از کافه های قبلی شما را راضی کرده است؛ ما به شما کافه رستوران مانگری را پیشنهاد می کنیم. این کافه رستوران زیبا در ساحل ببک قرار دارد. شما می توانید از کافه رستوران مانگری مناظر بسیار تماشایی از کانال بسفر و قایق هایی که در حال تردد هستند را ببینید. این کافه رستوران فضایی بسیار آرام و دنج دارد پس اگر اهل شلوغی و سروصدا نیستید در انتخاب این کافه شک نکنید.

همچنین مانند بسیاری از کافه رستوران های اطراف بسفر شما می توانید در فضای باز یا فضای بسته غذا و نوشیدنی خود را میل کنید. اگر بلیط تهران به استانبول علی بابا را برای نیمه اول سال خریده اید؛ صرف غذا و نوشیدنی در فضای باز رستوران به دلیل هوای بسیار خوب استانبول در فصل بهار و تابستان انتخاب جذاب تری خواهد بود. البته شما باید در این موقع از سال میز خود را از قبل رزرو کنید؛ در غیر این صورت شاید مجبور شوید مدت ها برای یک میز خالی منتظر بمانید.

کافه هاوس اورتاکوی (The House Cafe Ortaköy)

این کافه برخلاف کافه های قبلی ظرفیت بسیار زیادی دارد. صدها نفر می توانند در کافه اورتاکوی بنشینند و غذا و نوشیدنی سفارش بدهند. از دیگر ویژگی های جذاب این کافه، تراس بزرگی است که در فاصله بسیار کمی تا کانال بسفر قرار دارد. مشتریان کافه می توانند بر روی میز و صندلی های تراس بنشینند و منتظر سفارششان بمانند. این کافه جذاب منوی بسیار متنوع و باکیفیتی هم دارد بنابراین شما با هر سلیقه ای می توانید یک نوشیدنی خوش طعم یا یک غذا و دسر لذیذ را سفارش دهید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.