بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ تفریحات خانوادگی کیش؛ سفری شاد و خاطره ‎انگیز برای تمام اعضای خانواده

جزیره کیش واقع در استان هرمزگان، با توجه به تفریحات دریایی بی‎نظیری که دارد توجه هر گردشگری را به خود جلب می‎کند. هر چند برخی از افراد معتقدند که سفر مجردی گزینه بهتری برای تفریح و خوش گذراندن است، سفر خانوادگی به کیش نیز می‎تواند یک انتخاب جذاب و هیجان‎انگیز باشد.

تفریحات خانوادگی کیش؛ سفری شاد و خاطره ‎انگیز برای تمام اعضای خانواده
تین نیوز

جزیره کیش واقع در استان هرمزگان، با توجه به تفریحات دریایی بی‎نظیری که دارد توجه هر گردشگری را به خود جلب می‎کند. هر چند برخی از افراد معتقدند که سفر مجردی گزینه بهتری برای تفریح و خوش گذراندن است، سفر خانوادگی به کیش نیز می‎تواند یک انتخاب جذاب و هیجان‎انگیز باشد. در نگاه اول این‎‎طور به‎‎نظر می‎‎رسد که با توجه به رده سنی مختلف اعضای یک خانواده، پیدا کردن یک گزینه مناسب در بین تفریحات خانوادگی در کیش کار سختی باشد. با این‎‎حال تفریحات خانوادگی کیش به شدت متنوع است و در سفر به کیش همراه با خانواده می‎‎توانید از آن‎‎ها استفاده کنید. بهترین تفریحات خانوادگی کیش شامل انواع پارک آبی، باغ پرندگان جذاب، شهربازی‎‎های فوق‎‎العاده برای کودکان، کشتی‎‎های تفریحی و بازدید از باغ پرندگان است. در این مطلب انواع تفریح برای خانواده ها در کیش را به شما معرفی می‎‎کنیم، پس همراهمان باشید.

پارک برفی پنگوین کیش

لیست انواع تفریحات خانوادگی کیش

با توجه به تنوع بالای تفریحات خانوادگی در کیش، انتخاب گزینه برای افراد سخت می‎‎‎شود. در ادامه تعدادی از بهترین تفریحات خانوادگی کیش را برای شما دست‎‎‎چین کرده‎‎‎ایم تا در سفر کیش بتوانید از آن‎‎‎ها استفاده کنید. این تفریح‎‎‎ها عبارت‎‎ند از:

پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن، یکی از هیجان‎‎‎‎‎‎انگیزترین و بهترین تفریحات خانوادگی کیش است که توصیه می‎‎‎‎‎‎کنیم حتما از آن دیدن کنید. تصور محیطی مملو از برف در جزیره‎‎‎‎‎‎ای با آب‎‎‎‎‎‎وهوای گرم، بسیار هیجان‎‎‎‎‎‎انگیز است. پارک پنگوئن کیش اولین پارک برفی ایران است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده‎‎‎‎‎‎است. در این پارک می‎‎‎‎‎‎توانید تفریحاتی مانند سورتمه‎‎‎‎‎‎سواری، سر خوردن روی یخ‎‎‎‎‎‎ها، تیوب‎‎‎‎‎‎سواری و یخ‎‎‎‎‎‎نوردی را تجربه کنید.

پارک برفی پنگوین کیش

 

پارک سافاری کیش

معمولا جزیره کیش با تفریحات آبی‎‎‎‎‎‎‎‎اش شناخته می‎‎‎‎‎‎‎شو؛ با این‎‎‎‎‎‎‎حال مجموعه پارک سافاری کیش یکی از تفریحات خانوادگی کیش است که آدرنالین خون شما را بسیار افزایش می دهد. در این پارک می‎‎‎‎‎‎‎توانید لحظه‎‎‎‎‎‎‎های هیجان‎‎‎‎‎‎‎انگیزی را در میان تپه‎‎‎‎‎‎‎های شنی جزیره کیش تجربه کنید. این مجموعه علاوه‎‎‎‎‎‎‎بر آفرودهای جذاب و تور صحرا، تفریحات جالب‎‎‎‎‎‎‎توجه دیگری ازجمله کارتینگ، پینت بال و لیزرتگ، موتور دریفت، بانجی شوتینگ، ترامپولین، فوتبال حبابی، شترسواری و مینی گلف نیز دارد. در کنار تفریحات دریایی جذاب جزیره کیش، حضور در پارک سافاری تجربه‎‎‎‎‎‎‎ای متفاوت و لذت‎‎‎‎‎‎‎بخش است.

سافاری کیش

پارک دلفین و باغ پرندگان کیش

یکی از گزینه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خاص در بین تفریحات خانوادگی کیش، پارک دلفین کیش است. این پارک یکی از شناخته‎‎‎‎‎‎‎‎‎شده‎‎‎‎‎‎‎‎‎ترین تفریحات کیش محسوب می‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود و هر ساله افراد بسیار از آن دیدن می‎‎‎‎‎‎‎‎‎کنند. مجموعه پارک دلفین کیش دارای مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار بوده و شامل سه بخش اصلی باغ پرندگان، کلاسیک شو و دلفین شو است.

کشتی آکواریوم کیش

گشت وگذار دریایی همراه با کشتی آکواریوم، می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تواند سفر خانوادگی شما را جذاب‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تر کند. کشتی آکواریومی، یک کشتی با کف یا دورهای شیشه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای است. با گشت دریایی ۱ ساعته‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای که در این کشتی دارید، می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید به‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎صورت زنده فضای داخل آب‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خلیج فارس را تماشا کنید. خبر خوب این است که بخش آکواریومی کشتی تنها مربوط به طبقه پایین آن بوده و در عرشه کشتی نیز پخش موسیقی با اجرای زنده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ خواننده وجود دارد. این تفریح یک‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ساعته یکی از پرطرفدارترین تفریحات خانوادگی در کیش است.

کشتی آکواریوم کیش

تم پارک سنتر جزیره کیش

یکی از بهترین محیط‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها برای تفریحات خانوادگی در کیش، تم پارک سنتر جزیره کیش است. این مجموعه دیدنی دارای ۲ بخش اصلی است که عبارت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎انداز:

  • مجیک پارک یا پارک جادویی کیش: این مجموعه دارای ۱۰۰ اثر مختلف با موضوع خطای دید است. ۲ مورد از محبوب‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ترین اتاق‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مجیک پارک شامل اتاق آیینه و اتاق ۹۰ درجه است.
  • پارک ژوراسیک ورلد و دراگون کیش: پارکی عالی برای آشنایی کودکان با دوره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مختلف زمین. در این پارک انواع دایناسورهای متحرک با سایز بزرگ وجود دارند.

تم پارک سنتر کیش یکی از جدیدترین و پیشرفته‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ترین مجموعه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های گردشگری ایران محسوب می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

تفریحات آبی کیش

مهم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ترین تفریحات کیش، تفریحات آبی هستند و عجیب نیست که بخش مهمی از تفریحات خانوادگی در کیش را هم شامل می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شوند. مجاورت با آب‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های نیلگون خلیج فارس، تفریحات آبی متنوعی را پیش رویتان می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذارد. برخی از این تفریحات عبارت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎اند از:

  • شنا با دلفین: این تفریح شامل شنا و انجام حرکات همراه دلفین‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها است.
  • غواصی اسکوبا: فرصت غواصی در سواحل مرجانی جزیره کیش در حالی که تانک اکسیژن و ماسک تنفسی مخصوص به همراه دارید.
  • پاراسل: چتر سواری تا ارتفاع ۷۰ متری روی دریا در حالی که چتر شما با طناب به یک قایق در حال حرکت متصل است.
  • شاتل: تجربه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ هیجان‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎انگیز کشیده شدن روی آب در حالی که سوار یک تیوپ بادی هستید.
  • پدل بورد: در این تفریح سوار یک تخته شده و می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توانید به مدت 1 ساعت روی آب‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خلیج فارس پارو بزنید.

برای استفاده از این تفریح ها می توانید به پارک های آبی جزیره کیش مراجعه کنید.

قیمت هتل ها و تور کیش

قیمت هتل های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده ای قرار دارد. اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود. با این حال، می توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت های شما مانند فاصله هتل تا جاهای دیدنی کیش، گزینه های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.

علاوه بر این شما می توانید با رزرو تور کیش، هزینه کمتری را برای اقامت و پرواز خود بپردازید. به این ترتیب نه تنها سفر برای تان کم خرج تر می شود، بلکه می توانید با رزرو هتل کیش آن هم هر هتل دلخواهی که دوست داشته باشید و همچنین خرید بلیط هواپیما به صورت یکجا، دردسر و دغدغه کمتری را تجربه کنید.

یکی از روش های رزرو تور کیش قیمت مناسب، انتخاب هتل هایی است که امکانات خاص و ویژه و ساحل اختصاصی ندارند اما در کل کیفیت و نوع خدمات کاملا پاسخگوی انتظارات و نیاز شما خواهد بود. هتل های اقتصادی و قیمت مناسب مثل هتل 3 ستاره پارس نیک، گاردنیا، آرامش، پارسیان، جام جم، آفتاب شرق و غیره را پیشنهاد می کنیم. بنابراین با اقامت در این هتل هم تور کیش را با قیمت مناسبتری رزرو کرده اید هم از اقامت خود لذت خواهید برد.

در آخر

در پایان باید بگوییم اگر قصد سفر به کیش همراه با خانواده را دارید، سفری هیجان‎‎‎‎‎انگیز انتظار شما را می‎‎‎‎‎کشد. جزیره کیش تعدادی از بهترین تفریحات دریایی استان هرمزگان را در خود جای داده‎‎‎‎‎است. با توجه به اینکه انواع تفریح برای خانواده ها در کیش وجود دارد، تمام اعضای خانواده ازجمله والدین و کودکان از سفر خانوادگی لذت خواهند برد. تفریحات خانوادگی در کیش ازجمله پارک آبی‎‎‎‎‎ فوق‎‎‎‎‎العاده، شهربازی‎‎‎‎‎های سرگرم‎‎‎‎‎کننده، باغ پرندگان و پارک برفی می‎‎‎‎‎توانند لحظاتی فراموش‎‎‎‎‎نشدنی برای شما بسازند. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین تفریحات خانوادگی کیش را به شما معرفی کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.