بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

◄ پرواز مستقیم بین ایران و اندونزی در آینده ای نزدیک

معاونان گردشگری ایران و اندونزی با نهایی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری گردشگری میان دو کشور قرار شد برای راه اندازی پروازهای مستقیم میان تهران و جاکارتا تلاش کنند.

پرواز مستقیم بین ایران و اندونزی در آینده ای نزدیک
تین نیوز

معاونان گردشگری ایران و اندونزی با نهایی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری گردشگری میان دو کشور قرار شد برای راه اندازی پروازهای مستقیم میان تهران و جاکارتا تلاش کنند.

به گزارش تین نیوز، علی اصغر شالبافیان  معاون گردشگری در جریان سفر تبلیغاتی هیأت گردشگری ایران به تعدادی از کشورهای آسیای جنوب شرقی، با «نی آیو مارتینی» ـ معاون وزیر گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی ـ با هدف توسعه روابط گردشگری دو کشور دیدار کرد.

در این دیدار، معاونان گردشگری دو کشور با نهایی کردن مفاد تفاهم نامه همکاری گردشگری میان ایران و اندونزی، پس از دستیابی به اشتراکات موضوعی، مسیر توافق مورد نظر را برای امضای وزرای گردشگری دو کشور تسهیل کردند.

در این دیدار، برگزاری تورها و رویدادهای مشترک نیز در دستور کار طرفین قرار گرفت و موضوع تلاش برای راه اندازی پروازهای مستقیم میان تهران و جاکارتا به عنوان موضوع مجزا بررسی شد تا از طریق سفارتخانه ایران در اندونزی پیگیری شود.

بنابر گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری، تقاضای معاون وزیر گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی نسبت به گسترش همکاری ها در زمینه تعاملات صنایع دستی و ارتباطات موزه ای نیز مطرح شد که با همکاری بخش های تخصصی مربوطه در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هیأت گردشگری ایران به دنبال لغو یکطرفه روادید با ۲۸ کشور، با هدف انجام اقدام مکمل، از جمله برگزاری رویداد معرفی ظرفیت های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (Road show) به جنوب شرق آسیا و کشورهای ویتنام، مالزی و اندونزی سفر کرده است.

ایران و اندونزی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.