بازدید سایت : ۲۶۱۲۰
رپرتاژ آگهی؛

◄ زیباترین مکان های مسکو روسیه در سال 2024 برای عکاسی

میدان سرخ قلب مسکو یکی از مشهورترین مکان های گردشگری مسکو و روسیه است. این میدان محل بسیاری از بناهای تاریخی نمادین از جمله کلیسای جامع سنت باسیل، مقبره لنین و کاخ کرملین است. میدان سرخ مکانی عالی برای عکاسی از معماری خیره کننده مسکو و حس و حال پر جنب و جوش شهر است.

زیباترین مکان های مسکو روسیه در سال 2024 برای عکاسی
تین نیوز

مسکو یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان است. این شهر پر از جاذبه های گردشگری هیجان انگیز است. در ادامه به بررسی تعدادی از این مقاصد گردشگری که برای عکاسی و بازدید مناسب هستند، می پردازیم. همچنین یکی از مزیت های سفر با تور مسکو برای عکاسی را در پایان مقاله به شما می گوییم.

میدان سرخ

میدان سرخ قلب مسکو یکی از مشهورترین مکان های گردشگری مسکو و روسیه است. این میدان محل بسیاری از بناهای تاریخی نمادین از جمله کلیسای جامع سنت باسیل، مقبره لنین و کاخ کرملین است. میدان سرخ مکانی عالی برای عکاسی از معماری خیره کننده مسکو و حس و حال پر جنب و جوش شهر است.

کاخ کرملین

کاخ کرملین یک مجموعه مستحکم است که در مرکز مسکو واقع شده است و یکی از معروف ترین مکان های گردشگری مسکو است. این مکان، محل سکونت رسمی رئیس جمهور روسیه و همچنین محل قرارگیری بسیاری از بناهای تاریخی و مذهبی مهم از جمله کلیسای جامع فرض، کاخ سنا و برج ناقوس ایوان کبیر است. کرملین یک مکان دیدنی خیره کننده است که حتما باید از آن دیدن کنید.

ساخت و ساز کاخ کرملین در قرن 14 میلادی آغاز شد و در طول قرن ها به طور مداوم گسترش یافته و بازسازی شده است. قدیمی ترین بخش کاخ، تالار ترخون (Terem Palace) است که در قرن 15 ساخته شده است. کاخ کرملین درون خود دارای چندین مجموعه دیدنی دیگر مثل کاخ زمستانی، کاخ سنا، کلیسای جامع عروج مریم، برج ناقوس ایوان کبیر و یک موزه تاریخی است.

کلیسای جامع سنت باسیل

 

کلیسای جامع سنت باسیل

کلیسای جامع سنت باسیل یکی از شناخته شده ترین بناها در جهان است. این کلیسا به خاطر گنبدهای رنگارنگ و معماری منحصر به فردش مشهور است. کلیسای جامع سنت باسیل یک سوژه عالی برای عکاسی است، به خصوص در شب که گنبدها روشن هستند. این مکان یکی از معروف ترین مکان های گردشگری مسکو و به نوعی نماد مسکو است.

کلیسای جامع سنت باسیل از نظر معماری بسیار منحصر به فرد است. این کلیسا از مجموعه ای از نه کلیسا تشکیل شده است که به دور یک برج مرکزی مرتفع قرار گرفته اند. هر یک از این کلیساها دارای گنبدی پیازی شکل با رنگ های مختلف است که به کلیسا ظاهری بسیار چشم نواز و رنگارنگ می دهد.

کلیسای جامع سنت باسیل نه تنها یک بنای تاریخی و مذهبی مهم است، بلکه به عنوان یک نماد فرهنگی و ملی برای روسیه نیز شناخته می شود. این کلیسا در طول قرن ها شاهد رویدادهای مهمی مانند تاجگذاری ها، جشن ها و مراسم های مذهبی بوده است. همچنین در بسیاری از آثار هنری و ادبی روسیه به تصویر کشیده شده است.

پارک گورکی

پارک گورکی یک پارک تفریحی بزرگ واقع در مرکز مسکو است. این پارک مکان محبوبی برای تفریح ​​و استراحت ساکنان و گردشگران است. پارک گورکی دارای تعدادی جاذبه از جمله شهربازی، باغ وحش و تئاتر است. این مکان عالی برای گرفتن عکس از فضای باز مسکو است. پارک گورکی دارای شهربازی کوچکی با چرخ و فلک، ترن هوایی، و سایر وسایل بازی هیجان انگیز نیزاست.

در این پارک کافه ها، رستوران ها، و غرفه های متعددی برای خرید تنقلات و نوشیدنی وجود دارد. همچنین برنامه های مختلف فرهنگی و هنری مانند کنسرت، تئاتر و نمایش فیلم در این پارک برگزار می شود.

گردشگر روسیه

 

برج اوستانکینو

برج اوستانکینو بلندترین سازه در اروپا است. این برج یکی از پربازدیدترین مکان های گردشگری مسکو برج اوستانکینو نه تنها یک شاهکار مهندسی، بلکه یک نماد فرهنگی و ملی برای روسیه نیز به شمار می رود.

این برج با ارتفاع 540 متر، بلندترین سازه در اروپا و چهارمین برج بلند در جهان است. در ارتفاع 337 متری برج اوستانکینو، یک سکوی دید وجود دارد که به بازدیدکنندگان منظره ای زیبا و پانوراما مانند از شهر مسکو ارائه می کند. این سکوی دید یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در مسکو است. برج اوستانکینو مکانی عالی برای عکاسی از افق مسکو است.

تپه های اسپرو

تپه های اسپرو یک منطقه مرتفع و مشرف به رودخانه مسکو در شهر مسکو است. این تپه ها یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری مسکو هستند و به دلیل مناظر پانوراما، فضای سبز زیبا و جاذبه های تاریخی متعدد شناخته می شوند.

در بالای تپه های اسپرو، یک سکوی دید وجود دارد که به بازدیدکنندگان منظره ای کامل از شهر مسکو ارائه می دهد. صومعه نوودویچی یک صومعه ارتدکس روسی است که در قرن شانزدهم تأسیس شده است و در تپه های اسپرو قرار دارد. این صومعه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

پیدا کردن سوژه های عکاسی با تور لیدرها

تور لیدرها به دلیل شناخت زیر و بم شهر مسکو می توانند مکان هایی را برای عکاسی به شما معرفی کنند که کمتر کسی به آنجا رفته و موقعیت خاصی محسوب می شود. در سفر با تور مسکو، تور لیدر در تمام مسیر شما را همراهی می کند و می توانید از همراهی او استفاده کنید. اگر به اطلاعات بیشتری درباره تور مسکو نیاز دارید می توانید از طریق شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ با نهال گشت، مجری مستقیم تورهای روسیه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.