بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

◄ رزرو هتل درویشی مشهد از پلتفرم اسنپ تریپ

مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران هر ساله پذیرای زائران بسیاری از سراسر نقاط ایران و جهان است. به همین دلیل در این شهر هتل های چند ستاره متعددی احداث شده است.

رزرو هتل درویشی مشهد از پلتفرم اسنپ تریپ
تین نیوز

مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران هر ساله پذیرای زائران بسیاری از سراسر نقاط ایران و جهان است. به همین دلیل در این شهر هتل های چند ستاره متعددی احداث شده است.

یکی از بهترین هتل های مشهد هتل درویشی است. اگر می خواهید مکانی لوکس و لاکچری برای اقامت در مشهد داشته باشید قطعا این هتل می تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد. هتل درویشی مجلل مشهد با امکانات فوق العاده و فضای لوکسی که دارد نظر گردشگران فراوانی را به خود جلب نموده است. به طوری که خیلی از مسافران از مدت ها قبل از سفر برای رزرو آن اقدام می کنند. بنابراین اگر شما نیز به فکر رزرو یکی از واحدهای اقامتی این هتل هستید باید سریع تر با مراجعه به وب سایت اسنپ تریپ برای رزرو آن اقدام کنید. تیم مجرب اسنپ تریپ به صورت 24 ساعته همواره در کنار شماست تا بتوانید به راحتی به رزرو اتاق در هتل پنج ستاره درویشی مشهد بپردازید.

 

معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد

این هتل مشهد که بسیار مشهور است دارای اتاق ها و سوئیت های متعددی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • دوبلکس ایران اسلام: این واحدها دارای نقش و نگارهای اسلیمی هستند وکاشی های فیروزه ای که دارند نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.
  • واحد اقامتی توئین اکونومی: این واحدها از بهترین گزینه ها برای مسافران بیش از 2 نفر هستند.
  • واحد اقامتی سینگل اکونومی: این واحدهای اقامتی در مقایسه با سایر واحدها از کمترین قیمت ممکن برخورداراند.
  • واحد اقامتی سینگل استاندارد: این واحدها نسبت به واحدهای سینگل اکونومی متراژ بیشتری دارند و مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند.
  • واحد اقامتی دبل استاندارد: این واحدها دارای تمامی امکانات رفاهی هستند و با توجه به قیمت مناسبی که دارند گزینه های عالی برای مسافران با تعداد 2 تا 3 نفر هستند.
  • اتاق کوئین یا ماه عسل: این اتاق از لوکس ترین واحدهای هتل است که از امکانات ویژه ای برای زوج های جوان برخوردار است و معمولا جوانان برای ماه عسل آن را رزرو می کنند.
  • اتاق آینده: در این اتاق خدمات فوق العاده لوکس و لاکچری در مقایسه با سایر اتاق ها ارائه می شود.
  • سوئین دوبلکس پرزینتال: این سوئیت ها خیلی لوکس و مدرن هستند و از نورپردازی بسیار جذابی برخورداراند.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل درویشی

هتل درویشی مشهد مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی است. در این هتل چندین رستوران و کافی شاپ وجود دارد که فضایی بسیار لوکس ومجلل دارند و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود، دسر و نوشیدنی و ... با بهترین کیفیت و عطر و طعم سرو می شود. از این رو مهمانان هتل با مراجعه به آن ها می توانند لحظات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند. در ادامه به معرفی رستوران ها و کافی شاپ های هتل می پردازیم.

  • رستوران آتریوم واقع در طبقه همکف با ظرفیت 300 نفر
  • سالن صبحانه خوردی واقع در طبقه 14 با ظرفیت 250 نفر
  • رستوران فیروزه واقع در طبقه 1 با ظرفیت 60 نفر
  • رستوران روف گاردن در طبقه 2 با ظرفیت 70 نفر
  • کافی شاپ با ظرفیت 50 نفر
  • لمکده با ظرفیت 80 نفر

 

هتل درویشی

مجموعه آبی ، سالن های همایش و تالار پذیرایی هتل

هتل درویشی مشهد علاوه بر واحدهای اقامتی لوکس و مجهز و رستوران های شیک با ارائه بهترین غذاهای اصیل ایرانی از امکانات رفاهی دیگری نیز برخوردار است. به همین دلیل واحدهای اقامتی آن خیلی سریع رزرو می شوند. البته اگر چند هفته پیش از سفر به اسنپ تریپ مراجعه کنید به راحتی می توانید به رزرو یک اتاق در این هتل مشهد بپردازید. یکی دیگر از امکانات رفاهی این هتل مجموعه آبی هتل است که دکوراسیون خاص و خیره کننده دارد. از امکانات مجموعه آبی هتل می توان به سونا، جکوزی، استخر، دوش اختصاصی، حمام ترکی، انواع خدمات اسپا، سالن بدنسازی و ماساژ اشاره نمود.

در این هتل چندین تالار پذیرایی و سالن همایش وجود دارد که برای برگزاری همایش ها و جشن های مختلف از آن استفاده می کنند. از مهم ترین تالارها می توان به تالار آیینه با ظرفیت 600 نفر اشاره کرد که مجهز به به روز ترین سیستم ها و تجهیزات است و در طبقه 17 هتل قرار دارد. از دیگر تالارهای هتل می توان به تالار دیپلمات در طبقه 1- و اتاق جلسات هتل اشاره نمود.

 

کافی شاپ هتل درویشی

جاذبه های گردشگری نزیک به هتل درویشی

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این هتل در میان گردشگران موقعیت مکانی عالی هتل درویشی و دسترسی بسیار خوبی است که به مرکز شهر و جاذبه های دیدنی مشهد دارد. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند تنها با چند دقیقه پیاده روی به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروند. از دیگر جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل می توان به پارک کوهسنگی، بازار رضا، مجتمع تجاری زیست خاور، خانه تاریخی داروغه، آرامگاه نادرشاه افشار، باغ گیاه شناسی مشهد، پارک وکیل آباد، مسجد گوهرشاد و گنبد سبز اشاره نمود.

هتل پنج ستاره درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) که از اصلی ترین خیابان های منتهی به حرم محسوب می شود واقع شده است. از این رو می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که می خواهند سفری زیارتی به مشهد داشته باشند. لازم به ذکر است که این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد 7 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 7.2 کیلومتر و تا پایانه امام رضا 4و5 کیلومتر فاصله دارد. از این رو مسافران می توانند با استفاده از تاکسی های درون شهری، اتوبوس های ویژه، مترو و خودروهای شخصی به این مکان ها دسترسی داشته باشند.

 

لابی هتل درویشی

چگونه هتل درویشی را از طریق پلتفرم اسنپ تریپ رزرو کنیم؟

یکی از بهترین و راحت ترین روش ها برای رزرو هتل درویشی مشهد، رزرو آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ است این مجموعه هتل رز درویشی را نیز مدیریت میکند. این پلتفرم شرایطی را فراهم نموده تا کاربران بتوانند به سادگی و با چند کلیک ساده برای تاریخ مد نظر خود به رزرو یکی از اتاق های هتل پنج ستاره درویشی مشهد بپردازند. در اسنپ تریپ می توانید بهترین هتل را با ارزان ترین قیمت رزرو کنید واز پشتیبانی دائمی این مجموعه تا پایان سفر بهره مند شوید و سفری آسوده خاطر داشته باشید.

مرجع: معرفی هتل درویشی مشهد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.