بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

◄ 10 تا از بهترین شهرهای شب زنده دار دنیا؛ مکانی فوق العاده برای مسافرت

بدون شک بهترین شهرهای شب زنده دار دنیا به دلیل شور و هیجان خاصی که انتقال می دهند، سفری متفاوت تر و هیجان انگیزتر را برایتان رقم می زنند. با اینکه تعداد شهرهای توریستی جهان بسیار زیاد است، اما برخی از آن ها به دلیل حس و حال متفاوت تری که در هنگام شب دارند، شهرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

10 تا از بهترین شهرهای شب زنده دار دنیا؛ مکانی فوق العاده برای مسافرت
تین نیوز |

بدون شک بهترین شهرهای شب زنده دار دنیا به دلیل شور و هیجان خاصی که انتقال می دهند، سفری متفاوت تر و هیجان انگیزتر را برایتان رقم می زنند. با اینکه تعداد شهرهای توریستی جهان بسیار زیاد است، اما برخی از آن ها به دلیل حس و حال متفاوت تری که در هنگام شب دارند، شهرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

 

به گزارش تین نیوز، برای سفر به شهرهای شب زنده دار دنیا، باید ابتدا ملزومات سفر را آماده کرده و سپس اقدامات لازم برای انتخاب مقصد را انجام دهید. در واقع هرکدام از شهرهای جهان را که انتخاب کنید، باید برای پرداخت هزینه ها ویزا کارت داشته باشید. کسانی که هنوز نمی دانند ویزا کارت چیست و چه کاربردی دارد، به احتمال زیاد در هنگام سفر با مشکلات و چالش های متعددی مواجه می شوند.

پس ابتدا ویزا کارت خود را تهیه کرده و سپس شهر موردعلاقه را برای مسافرت انتخاب کنید. شما هر جهان را که برای مسافرت انتخاب کنید، در نهایت به پرداخت هزینه با انواع کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت نیاز پیدا خواهید کرد.

در ادامه شما را با 10 تا از بهترین شهرهای شب زنده دار دنیا آشنا می کنیم تا با انتخاب گزینه ای مناسب، یک سفر هیجان انگیز را تجربه کنید.

مهیج ترین شهرها برای زندگی شبانه

پس از اینکه ویزا کارت خود را خریداری کردید و یا مراحل گرفتن ویزا کارت رایگان را با موفقیت پشت سر گذاشته و خود را برای سفر به کشورهای خارجی آماده کردید، باید مقصد مورد نظر را انتخاب کنید. در تمام دنیا شهرهای زیادی وجود دارند که به خاطر زندگی شبانه شهرت دارند. مواردی که در ادامه معرفی می کنیم، بهترین شهرهای شب زنده دار دنیا به شمار می آیند:

بوینس آیرس، آرژانتین

بوینس آیرس (پایتخت آرژانتین) به خاطر زندگی شبانه پرانرژی و شگفت انگیز خود شهرت زیادی پیدا کرده است. ساکنان این شهر معمولاً بعد از نیمه شب به کافه های مخصوص رفته و تا طلوع آفتاب جشن و پایکوبی می کنند.

محله پالرمو با تعداد زیادی از مراکز فرهنگی مدرن، مکان های پوشیده از نقاشی های دیواری و کافه های پرشور، بهترین مکان برای تجربه زندگی شبانه در این شهر است. هر شب از هفته، از جمله دوشنبه ها که La Bomba de Tiempo در Ciudad Cultural Konex برگزار می شود، فرصتی برای لذت بردن از جشن های شبانه ایجاد می شود.

لندن، انگلستان

لندن یکی دیگر از بهترین شهرهای شب زنده دار دنیاست که با تنوع فرهنگی بی نظیر خود، شما را به وجد می آورد. از تراس های زیبا نظیر Aqua Nueva و Radio در مرکز شهر گرفته تا کافه های تاریخی مانند Gordon’s Wine Bar، شب های لندن را به یک مکان زیبا و هیجان انگیز برای لذت بردن از تفریحات شبانه تبدیل کرده اند.

محله های پرطرفدار لندن در هنگام شب شامل Shoreditch در شرق لندن و Trailer Happiness در Notting Hill می شوند. در واقع این محله ها با انواع نمایش های کمدی، موسیقی های متنوع، برنامه های شاد و… تجربه جذاب و فراموش نشدنی را به شما هدیه می دهند.

بارسلونا، اسپانیا

شهر زیبای بارسلونا، یکی از بهترین مقاصد برای یک سفر هیجان انگیز است. این شهر با جشنواره ها و جشن های مختلف گردشگران را غافلگیر خواهد کرد. در واقع بیشتر گردشگرها شهر بارسلونا را با جشنواره Sant Joan در تابستان و Fiesta Mayor de Gràcia در ماه اوت، می شناسند.

در شهر بارسلونا، تفریحات روزانه در ساحل به شب های پرجنب وجوش در کافه های بی نظیر CLDC Barcelona و Opium تبدیل می شود. همچنین Paradiso، در سال ۲۰۲۲، به خاطر نوشیدنی های ویژه خود، برنده جایزه "بهترین مکان های تفریحی جهان" شد. همچنین On Fire که ترکیبی از سیب زمینی شیرین، بوربن و شیر دودی است، یکی از بهترین غذاهای آن به شمار می آید.

نیویورک، ایالات متحده

نیویورک یکی از شهرهای پر جنب وجوش ایالات متحده آمریکاست که اغلب در ساعت های اولیه صبح تعطیل می شود؛ به همین دلیل لقب "شهر هرگز نمی خوابد" را به آن داده اند. کافه های نیویورک، تراس های فوق العاده و کلاب های درخشانی مانند PHD Rooftop Lounge در Dream Downtown و Mr. Purple در Hotel Indigo تجربه های فوق العاده ای را برای شما می سازند. در واقع این مکان ها باعث شده اند که شهرت نیویورک به عنوان یک شهر جذاب شب زنده دار بیشتر شود.

Wiggle Room در East Village و Somewhere Nowhere با استخر روف تاپ، از دیگر مکان های جذاب این شهر است. همچنین The Blond در 11 Howard و Little Sister Lounge برای رقص و مهمانی شبانه گزینه های عالی به شمار می آیند.

نیویورک

ریو دو ژانیرو، برزیل

ریو دو ژانیرو، یکی از داغ ترین شهرهای برزیل است که با سواحل شگفت انگیز و شب های پر انرژی خود، شهرت بسیار زیادی در بین گردشگرها پیدا کرده است.

هنگام سفر به ریو، از جشن های ساحلی در Ipanema و Copacabana گرفته تا تجمع در Arpoador برای تماشای غروب آفتاب، شما را هیجان زده می کند. همچنین محله Lapa با برگزاری جشن های مختلف در کارناوال ریودوژانیرو (در فوریه و مارس)، یکی از بهترین مقاصد برای شب زنده داری محسوب می شود.

برلین، آلمان

برلین به دلیل برگزاری مهمانی های طولانی مدت و شب زنده داری های مردم شهرت زیادی پیدا کرده است. در بسیاری از موارد، مهمانی های گروهی تا ۷۲ ساعت بدون وقفه ادامه می یابند. رستوران هایی مانند Golden Gate و Sisyphos تجربه های بی پایانی از زندگی شبانه را به مسافران هدیه می دهند.

همچنین Berghain، یکی از مشهورترین رستوران های تکنو جهان است که با سیاست هایی مانند عدم پرداخت ها با کارت، عدم استفاده از دوربین، فضای آزاد و... نگرانی های افراد از پخش تصاویر و ویدیو هایشان را کاهش داده و شما را به یک شب فراموش نشدنی و بدون نگرانی دعوت می کند.

همچنین شما می توانید در فصل تابستان در Badeschiff، استخر شناور بر روی رودخانه اشپره را تجربه کرده و از نوشیدنی های بیرون بارClub de Visionaere لذت ببرید.

لاگوس، نیجریه

باوجود اینکه آبوجا پایتخت نیجریه است، اما شهر لاگوس مقصد اصلی مسافران و توریست های این کشور است. در واقع این کلان شهر شلوغ و پرانرژی، صحنه های متنوعی برای هر نوع سلیقه و بودجه فراهم می کند تا تمامی گردشگران شب های خاطره انگیزی را تجربه کنند.

لاگوس مکان مناسبی برای لذت بردن از اجراهای زنده یا رقص در کلاب هایی با موسیقی Burna Boy، Wizkid، Davido و Rema است. برای اینکه یک شب تاریخی و متفاوت را رقم بزنید، می توانید به جزیره ویکتوریا یا Shaunz Bar بروید و تا صبح به رقص و شادی بپردازید.

لاگوس نیجریه

نیواورلئان، ایالات متحده آمریکا (ایالت لوئیزیانا)

نیواورلئان یکی دیگر از بهترین شهرهای شب زنده دار دنیاست که با فرهنگ غنی و مهمانی های همیشگی اش، مکان بی نظیری برای شب زنده دارها فراهم می کند. در دوران Mardi Gras، شهر نیواورلئان برای هفته ها با رژه های مختلف، نمایش ها و جشن های شاد توجه گردشگرها را به خود جلب می کرد.

این شهر به عنوان زادگاه موسیقی جاز، شما را در کلاب ها و آهنگ های شیرین آن غرق خواهید کرد. از بهترین رستوران های جاز نیواورلئان می توان به Fritzel’s Jazz Club در Bourbon Street و Blue Nile در Frenchman Street اشاره کرد.

میامی، فلوریدا

شهر زیبا و ساحلی میامی، یکی از بهترین شهرهای شب زنده داری در ایالات متحده است. کلاب های برجسته ای مانند LIV و بارهای شیکی مانند Strawberry Moon در The Goodtime Hotel تجربه های بی نظیری را به میهمانان شهر هدیه می دهند.

همچنین با استفاده از استخر هتل های لوکس، مانند Highbar در Dream South Beach و Serena در Moxy South Beach، از شب های گرم و شگفت انگیز میامی لذت برده و تجربه ای تازه و جذاب برای خود رقم بزنید.

ایبیزا، اسپانیا

جزیره ایبیزا یکی از بهترین مکان های توریستی کشور اسپانیاست که هرساله مورد استقبال گردشگران و افراد مشهور دنیای فوتبال و سینما قرار می گیرد. در فصل مهمانی ایبیزا (تقریباً از آوریل تا اکتبر)، بزرگ ترین خواننده های موسیقی الکترونیک، در رستوران هایی مانند Pacha و Amnesia اجراهای ویژه خود را به نمایش می گذارند.

مهمانی ها در این جزیره، ۲۴ ساعته ادامه دارد و مهمانی های روزانه در سواحل و استخرها به همان اندازه هیجان انگیز است. برای تجربه لحظات خاص به Blue Marlin Ibiza بروید و در کنار مردم از لحظات مهیج جزیره لذت ببرید. همچنین Café Mambo برای غروب آفتاب و Ushuaïa برای مهمانی های روزانه گزینه بسیار خوبی به شمار می آیند.

ایبیزا اسپانیا

سخن پایانی

بهترین شهرهای شب زنده دار دنیا تجربه خاص و متفاوتی را در سفرهای شما ثبت می کنند. در واقع این دسته از شهرها به دلیل شور و هیجان خاصی که در هنگام شب به شما منتقل می کنند، به نسبت سایر شهرهای دنیا شهرت و محبوبیت بیشتری دارند. در این مطلب 10 تا از مهیج ترین شهرها برای زندگی شبانه را معرفی کردیم تا بر اساس سلیقه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.