بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های چین و دبی

اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های چین و دبی
تین نیوز

در اتفاقی بی‌نظیر مدل رونمایی نشده اسپرت‌کراس شرکت آلمانی فولکس‌واگن با نام «اطلس» بدون هیچ‌گونه استتاری در جاده‌های چین و امارات مشاهده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تصاویر مدل جدید اطلس بدون هیچ‌گونه استتاری درحال تردد در جاده‌های چین و امارات در فضای مجازی منتشرشده که موجب تعجب کارشناسان خودرو شده است. این اتفاق درحالی رخ‌داده که پیش‌ازاین جاسوسان صنعتی توانسته بودند به‌زحمت از مدل استتار شده این خودرو چند تصویر منتشر کند. فولکس‌واگن پیش‌تر از نسخه اسپرت‌کراس اطلس به‌صورت کانسپت در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد که حاکی از تصمیم قطعی این خودروساز آلمانی برای تولید نسخه کوپه اطلس بود.

آن‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، فولکس‌واگن اطلس در نسخه اسپرت‌کراس دچار تغییراتی در کاهش ارتفاع قسمت انتهایی سقف، زاویه‌دار شدن ستون C و افزایش عرض خودرو باهدف نمایش نمایی اسپرت تر و هندلینگ و پایداری بهتر شده است.  به نظر می‌رسد که اطلس اسپرت‌کراس از پیشرانه و مشخصات فنی مشابهی با اطلس استاندارد بهره ببرد. در صورت صحت این موضوع پیشرانه پایه، یک نمونه 2.0 لیتری توربوشارژ با توان 235 اسب بخار است و در قوی‌ترین ورژن نیز از ترکیب یک موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر بنزینی و دو موتوربرقی بهره می‌برد. همچنین گمان می‌رود برای نسخه پایه سیستم انتقال‌ نیرو به چرخ‌های جلو قابل سفارش باشد؛ اما در نسخه‌های قوی‌تر اطلس به سیستم چهارچرخ متحرک (AWD) مجهز می‌شود.

قیمت اطلس اسپرت‌کراس هنوز مشخص نیست ولی احتمالاً رقمی میان 24 هزار دلار (قیمت پایه تیگوان) تا 30 هزار دلار (قیمت پایه اطلس استاندارد) داشته باشد. فولکس‌واگن اعلام کرده که تولید اطلس اسپرت‌کراس سال آینده در خط تولید مشترک با اطلس استاندارد و پاسات آغاز می‌شود.

فولکس اطلس اسپرت کراس
فولکس اطلس اسپرت کراس
فولکس اطلس اسپرت کراس
فولکس اطلس اسپرت کراس
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.