بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

معرفی جدیدترین و قدرتمندترین خودروهای برقی سال 2023

معرفی ده خودرو برقی متعلق به سال 2023 که می توانند یکی از هدف های خرید خودرو برقی باشند.

تین نیوز

در زندگی امروزه تهیه خودرو برقی نشان دهنده اهمیت محیط زیست و آرامش صاحب خودرود است و به مرور خودروهای برقی قدرتمند و زیباتر از خودروهای بنزینی معرفی می شوند.

در گزارش تهیه شده توسط تین نیوز، ده تا از قدرتمند ترین خودروهای برقی متعلق به سال 2023 معرفی می شوند که می توانند یکی از هدف های خرید خودرو برقی باشند.

10- Polestar 3 Long Range

Polestar متعلق به برند ولوو است که همچنان به اصلاح مدل های خود ادامه می دهد. هر مدل از این خودرو در دو حالت ارائه شود، یک حالت استاندارد دارای موتورهای دوگانه و یک باتری عظیم 111 کیلو وات ساعتی است.

مدل پایه 482 اسب بخار قدرت دارد و 379 مایل مسافت را می تواند طی کند. این در حالی است که نسخه schporty Performance Pack، با 510 اسب بخار قدرت دارد و تا 347 مایل را طی می کند.

Polestar 3 بسیار هوشمند به نظر می رسد و قیمت ها با در نظر گرفتن مشخصات استاندارد از 79900 پوند شروع می شود، با بسته عملکرد 5600 پوند اضافی به آن تعلق می گیرد.

Polestar 3 Long Range
Polestar 3 Long Range

9-  BMW iX xDrive50

اولین خودرو برقی برند BMW پس از مدل i3 همچنان موارد متفاوتی را بیان می کند. مدل BMW iX xDrive50 دارای موتورهای دوقلو است در مقایسه می توان گفت xDrive 40 با باتری 71 کیلووات ساعتی کار می کند. این مدل تا 257 مایل را با شارژ باتری طی خواهد کرد.

در مدل xDrive50 باتری با قدرت 105.2 کیلووات ساعت که قادر به طی کردن 380 مایل است.

BMW iX xDrive50
BMW iX xDrive50

8- BMW i7 xDrive60

هفتمین نسل از تاپ ترین خودروهای بی ام و که حوزه خودرو برقی عرضه می شود کی تواند معنای جدید به لیموزین های برقی لوکس ارائه کند. بدون شک تلویزیون پانورامای 31.3 اینچی بری سرنشینان عقب یک ویژگی متفاوت است. باتری 105.7 کیلووات ساعتی این خودرو 536 اسب بخار قدرت را از دو موتور برقی دریافت می کند که می تواند با یکبار شارژ تا 387 مایل طی کند.

BMW i7 xDrive60
BMW i7 xDrive60

7- EQE 300 AMG Line

با برادر کوچک مرسدس EQS آشنا شوید. جایی که EQS کلاس S خودروهای برقی مرسدس بنز قراردارد،  EQE کلاس E خودروهای الکتریکی مرسدس است. در حالی که مسلماً بسیار شبیه به اولی به نظر می رسد، به دلیل طول کوتاه تر حدود 90 میلی متر از نظر اندازه سالن کوچک تر است و فقط یک باتری با توانایی تولید 89 یا 90 کیلووات ساعت برق (در مقابل واحد 108 کیلووات ساعتی EQS) دارد. مدل پایه EQE 300 است که برای حداکثر 388 مایل یک موتور تک موتوره و دیفرانسیل عقب دارد.

EQE 300 AMG Line
EQE 300 AMG Line

6- Tesla Model 3 Long Range

مدل 3 برند تسلا دومین خودروی برقی پرفروش در بریتانیا در سال 2022 بود – درست پس از مدل Y که بسیار مرتبط اما کاربردی‌تر بود. مسافتی که این خودرو با یکبار شارژ طی میکند 391 مایل و طولانی است. مدل به روز شده Model 3  برگرفته از هوای بهبود یافته و چرخ ها و لاستیک های بهتر، دارای کیفیت ساخت بالا و امکانات اضافی کابین است.

Tesla Model 3 Long Range
Tesla Model 3 Long Range

5- Tesla Model S

مدل s برند تسلا اولین بار در سال 2012 عرضه شد. این واقعیت که مدل S یک دهه بعد در این لیست باقی مانده است، ثابت می کند که این برند غیر متعارف کار درستی انجام می دهد.

موتور دوگانه سطح پایه، AWD مدل S تا 405 مایل مسافت را به خوبی طی می کند. این مدل مجهز به سه موتور با قدرت 1006 اسب بخار است.

Tesla Model S
Tesla Model S

4- Polestar 2 Long Range

بخش خودروهای مسابقه ای ولوو اکنون توجه خود را به خودروهای برقی معطوف کرده است و Polestar 2 در همین راستا تولید شده است که اکنون با شرایط جدید در سال 2023 تولید می شود.

مهمترین تغییرات که دامنه طی مسیر را افزایش می دهد شامل تک موتور استاندارد با یک باتری 69 کیلوات ساعتی که تا 331 مایل را طی می کند است. همچنین موتور دور برد با واحد بزرگتر 82 کیلووات ساعت دارد که می تواند تا 406 مایل را با یکبار شارژ بپیماید.

Polestar 2 Long Range
Polestar 2 Long Range

3- Fisker Ocean 'Extreme'

شاسی‌بلند Ocean آتی فیسکر در طیف وسیعی از تریم‌ها در دسترس است، از مدل پایه «اسپورت» که طرح‌بندی تک موتوره، دیفرانسیل جلو و حداکثر برد 273 مایلی، تا «Extreme» را ارائه می‌کند. این خودرو با موتور دوگانه، سیستم چهارچرخ متحرک و باتری بزرگ - با کیلووات ساعت نامشخص – موجود است. طبق آخرین آزمایش‌های WLTP این خودرو قادر است مسافتی عظیم 440 مایل را طی کند. ارائه طولانی ترین برد در میان هر SUV الکتریکی - برای مثال بالاتر از رقبای مانند BMW iX – است. قیمت ها از کمتر از 61 هزار پوند شروع می شود.

7- Fisker Ocean 'Extreme'
Fisker Ocean 'Extreme'

2- Mercedes EQS 450+ AMG Line

شما می توانید 332 مایل از لندن تا ادینبورگ را با قطار طی کنید، اما همچنین باید آن قطار را با عموم مردم به اشتراک بگذارید. و هیچ کس در زندگی خود به این استرس نیاز ندارد. در عوض، چرا در لیموزین الکتریکی مرسدس، EQS، که سازنده آلمانی ادعا می کند تا 453 مایل را در کارآمدترین پیکربندی خود مدیریت می کند، استراحت نکنید؟ خوب، ممکن است در جاده نزدیک به 400 مایل باشد، اما این مشکلی برای EQS و باتری سنگین 108 کیلووات ساعتی آن نیست.

Mercedes EQS 450+ AMG Line
Mercedes EQS 450+ AMG Line

1- Lucid Air Grand Touring

پادشاه کنونی rangetastic از Lucid در سیلیکون مستقر است. این خودرو قرار است با سالن برقی Air رونمایی شود که به طی مسافت تا 516 مایل با یکبار شارژ خود می‌بالد. برای رسیدن به آنجا باید کمتر از چهار مدل از مدل پایه Air Pure (473 اسب بخار قدرت، 410 مایل مسافت)، تا Air Touring (611 اسب بخار، 425 مایل) و Sapphire در آینده را طی کنید. لوسید ایر دارای پیشرانه سه موتوره، 1184 اسب بخار، شتاب 0-60 مایل در ساعت کمتر از دو ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 200 مایل در ساعت، است.

Lucid Air Grand Touring
Lucid Air Grand Touring
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.