بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ رشد 46 درصدی شاخص‌های رضایتمندی مسافران در فرودگاه گرگان

براساس نتایج اعلام‌شده از سوی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه گرگان در بخش‌های بیست‌گانه کسب رضایتمندی مسافران فرودگاهی میانگین رشد 46‌درصدی را کسب کرد.

رشد 46 درصدی شاخص‌های رضایتمندی مسافران در فرودگاه گرگان
تین نیوز |

 مدیرکل فرودگاه‌های گلستان، گفت: نظارت بر خدمات فرودگاهی براساس دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با محور تکریم حقوق شهروندی در فرودگاه‌ها انجام می‌شود و هدف اصلی از این نظارت، ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران هوایی است و این بهترین راه سنجش چنین خدماتی در تمام جهان محسوب می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های گلستان، رامین آذری در ادامه به بحث کلیدی رضایت مشتری اشاره کرد و گفت: در دنیای رقابتی امروز، شرکت‌های موفق و پیشرو، همواره رضایت مشتری را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه ها و سرلوحه امور خود در نظر می‌گیرند و همواره در جهت کسب رضایت مشتری تلاش می‌کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان، ادامه داد: هرچند در صنعت هوانوردی کشور رقابت آن‌چنانی بین فرودگاه‌ها وجود ندارد ولی براساس وظایف ابلاغی در حکم مسئولیت مدیران فرودگاهی، کسب رضایت مشتری از مهم‌ترین موارد بوده و تأکید ویژه‌ای بر آن شده است.

آذری بابیان این‌که دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی وظیفه نظارت و کنترل بر سطح ارائه خدمات فرودگاهی و رضایت‌مندی مسافران را بر عهده دارد، عنوان کرد: اداره‌کل فرودگاه‌های استان گلستان در دو سال گذشته با بازخوردهایی که از طریق پالایش نظرهای مشتریان فرودگاهی کسب کرده است، همواره در جهت ارتقای کیفیت خدمات، اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود برآمده و در همین راستا در کنار توسعه زیرساخت‌ها و خریداری و نصب سیستم‌های کمک ناوبری پیشرفته و به‌روز، اقدامات و طرح‌های کلیدی زیادی در حوزه مسافری و ترمینالی باهدف ارتقای امکانات، تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی اجرا کرده است که از آن جمله می‌توان به بهسازی فضای ترمینالی، بهسازی و تجهیز نمازخانه‌ها، تعویض صندلی‌های ترمینالی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض و بهسازی تابلوهای جدید مسیریابی و راهنمای مسافر، بهینه‌سازی سیستم تهویه سالن ترمینال، افزایش مسیرهای پروازی و شرکت‌های هواپیمایی فعال، راه‌اندازی میز خدمت و راهنمای مسافر و غیره اشاره کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.