بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

رشد ۵۵ درصدی تردد شناورها در اسکله لافت و پهل

رشد ۵۵ درصدی تردد شناورها در اسکله لافت و پهل

تین نیوز | مدیر امور پایانه‌ها و بنادر سازمان منطقه آزاد قشم از رشد 55 درصدی تردد شناورهای ویژه حمل خودروی مسافران (لندینگ کرافت) در مسیر بندر پهل و بندر لافت، خبر داد.
 
 ژمان بهرامی گفت: 44 هزار و 458 شناور لندینگ کرافت طی 10 ماه گذشته بین دو بندر لافت و پل تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، با 28 هزار و 525 مورد، رشدی 55 درصدی همراه بوده است.
وی با اشاره به ورود 3 میلیون مسافر به جزیره قشم طی مدت یاد شده، افزود: یک میلیون و 200 هزار تن آنان از طریق اسکله شهید ذاکری و یک میلیون و 800 هزار مسافر نیز از طریق اسکله پهل وارد جزیره قشم، شده‌اند.

به گفته مدیر امور پایانه‌ها و بنادر سازمان منطقه آزاد قشم، طی 10 ماه ابتدای امسال 3 میلیون مسافر نیز از جزیره قشم خارج شدند که یک میلیون و 900 هزار نفر از طریق اسکله لافت و مابقی نیز از طریق اسکله شهید ذاکری از این جزیره بیرون رفته‌اند.

وی همچنین به تعداد خودرو مسافران ورودی به جزیره قشم در این مدت اشاره کرد و افزود: در 10 ماه ابتدای سال، 390 هزار دستگاه خودرو وارد جزیره قشم شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با 330 هزار، 16 درصد رشد داشته است.

بهرامی ادامه داد: آمار خروج خودرو مسافران از جزیره قشم طی مدت یاد شده نیز به 425 هزار دستگاه رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با 400 هزار دستگاه، هفت درصد رشد داشته است.

وی در پایان با اشاره به ورود 14 هزار و 359 فروند شناور مسافری از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم در مقایسه با 13 هزار و 803 فروند در مدت زمان مشابه پارسال، از رشد چهار درصدی ورود شناورهای مسافری به قشم خبر داد و افزود: طی این مدت همچنین در حوزه خروج شناورهای مسافری از اسکله شهید ذاکری به سمت اسکله شهید حقانی بندرعباس نیز چهار درصد رشد داشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.