| کد خبر: 109959 |

◄ ارائه خدمات در ترمینال‎های ۴ و ۶ مهرآباد ارزیابی شد

تین‌نیوز| مدیر نظارت بر كیفیت خدمات فرودگاهی پس از بررسی‌های انجام شده، خدمات فرودگاهی در ترمینال 4 و 6 فرودگاه مهرآباد را قابل قبول ارزیابی کرد.
 
به‌گزارش تین‌نیوز، بهمن باقری در جریان بازدید و بررسی خدمات فرودگاهی برای مسافران در مهرآباد، با ابراز رضایت از این دو ترمینال گفت: با نوسازی و بهسازی سرویس‎های بهداشتی و نمازخانه‎ها و محل ایستایی مسافران رضایتی نسبی برقرار شده و در بازدیدهای دوره‎ای نیز این رضایت‎مندی مشهود است.

وی همچنین در مورد محدودیت‎های موجود گفت: اما آنچه در این دو ترمینال به چشم می‎خورد مسئله کمبود مساحت و موقعیت‎ها و وجود زیرساخت‎های قدیمی است که با احداث ترمینال 80 هزار مترمربعی این امر نیز محقق خواهد شد.

باقری با بیان اینكه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال می‎كنیم، گفت: باید در ارائه خدمات نظرات و پیشنهادات مسافران نیز در ارائه طرح‎های آینده فرودگاهی مدنظر بگیریم.

طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعمل‌های اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌‌ها (ACI) و دپارتمان جهانی ASQ همزمان با هفته دولت در سال 94 در فرودگاه مهرآباد آغاز شده است.

طبق گزارش روابط‎عمومی فرودگاه بین‎المللی مهرآباد؛ برای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌های کشور و با توجه به ارزیابی‌های دوره‎ای واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یکبار در فرودگاه انجام می‎شود و در آن موارد مختلفی چون استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پاركینگ، مسیر‌یابی، وضعیت ظاهری اماكن و ترمینال‌‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی، رستوران‌ها، نمازخانه‌ها، ایستایی مسافران در گیت‌های مختلف مورد بررسی قرار می‎گیرند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.