◄ ارائه خدمات در ترمینالهای ۴ و ۶ مهرآباد ارزیابی شد
تیننیوز| مدیر نظارت بر كیفیت خدمات فرودگاهی پس از بررسیهای انجام شده، خدمات فرودگاهی در ترمینال 4 و 6 فرودگاه مهرآباد را قابل قبول ارزیابی کرد.
بهگزارش تیننیوز، بهمن باقری در جریان بازدید و بررسی خدمات فرودگاهی برای مسافران در مهرآباد، با ابراز رضایت از این دو ترمینال گفت: با نوسازی و بهسازی سرویسهای بهداشتی و نمازخانهها و محل ایستایی مسافران رضایتی نسبی برقرار شده و در بازدیدهای دورهای نیز این رضایتمندی مشهود است.
وی همچنین در مورد محدودیتهای موجود گفت: اما آنچه در این دو ترمینال به چشم میخورد مسئله کمبود مساحت و موقعیتها و وجود زیرساختهای قدیمی است که با احداث ترمینال 80 هزار مترمربعی این امر نیز محقق خواهد شد.
باقری با بیان اینكه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال میكنیم، گفت: باید در ارائه خدمات نظرات و پیشنهادات مسافران نیز در ارائه طرحهای آینده فرودگاهی مدنظر بگیریم.
طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعملهای اتحادیه بینالمللی فرودگاهها (ACI) و دپارتمان جهانی ASQ همزمان با هفته دولت در سال 94 در فرودگاه مهرآباد آغاز شده است.
طبق گزارش روابطعمومی فرودگاه بینالمللی مهرآباد؛ برای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاههای کشور و با توجه به ارزیابیهای دورهای واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یکبار در فرودگاه انجام میشود و در آن موارد مختلفی چون استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پاركینگ، مسیریابی، وضعیت ظاهری اماكن و ترمینالها، نظافت سرویسهای بهداشتی، رستورانها، نمازخانهها، ایستایی مسافران در گیتهای مختلف مورد بررسی قرار میگیرند.
وی همچنین در مورد محدودیتهای موجود گفت: اما آنچه در این دو ترمینال به چشم میخورد مسئله کمبود مساحت و موقعیتها و وجود زیرساختهای قدیمی است که با احداث ترمینال 80 هزار مترمربعی این امر نیز محقق خواهد شد.
باقری با بیان اینكه این طرح را از دیدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال میكنیم، گفت: باید در ارائه خدمات نظرات و پیشنهادات مسافران نیز در ارائه طرحهای آینده فرودگاهی مدنظر بگیریم.
طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعملهای اتحادیه بینالمللی فرودگاهها (ACI) و دپارتمان جهانی ASQ همزمان با هفته دولت در سال 94 در فرودگاه مهرآباد آغاز شده است.
طبق گزارش روابطعمومی فرودگاه بینالمللی مهرآباد؛ برای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاههای کشور و با توجه به ارزیابیهای دورهای واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یکبار در فرودگاه انجام میشود و در آن موارد مختلفی چون استانداردهای فرودگاهی مانند سهولت و نحوه دسترسی به فرودگاه، پاركینگ، مسیریابی، وضعیت ظاهری اماكن و ترمینالها، نظافت سرویسهای بهداشتی، رستورانها، نمازخانهها، ایستایی مسافران در گیتهای مختلف مورد بررسی قرار میگیرند.