| کد خبر: 257299 |

◄ فیلم| جاده چالوس به این زودی ها باز نمی شود!

فیلمی که از عبور هولناک سیلاب در جاده چالوس و خرابی ها و انبوه گل و لایی که با این سیلاب وارد تونل ها شده نشان می دهد این محور پرتردد به این زودی ها بازگشایی نخواهد شد.

تین نیوز

فیلمی که از عبور هولناک سیلاب در جاده چالوس و خرابی ها و انبوه گل و لایی که با این سیلاب وارد تونل ها شده نشان می دهد این محور پرتردد به این زودی ها بازگشایی نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز، مسئولان سازمان راهداری در ارزیابی های اولیه اعلام کردند جاده چالوس بعد از سیلاب اخیر تا دو هفته قابل بازگشایی نیست. اندکی بعد این خبر تکذیب و دوباره اعلام شد این جاده به زودی بازگشایی می شود. اکنون با تماشای فیلمی که از عبور هولناک سیل از این جاده منتشر شده و حجم خرابی هایی که در این فیلم مشاهده می شود و همچنین گل و لایی که تونل های مسیر را پر کرده به نظر می رسد به این زودی ها نباید منتظر بازگشایی جاده چالوس باشیم.

به این نکته نیز توجه کنید که بر اساس اظهارات اخیر مسئولان سازمان راهداری سیل جاده چالوس هزاران میلیارد تومان به جاده مذکور و تاسیسات آن آسیب زده است و بازسازی و ایمن سازی این جاده با این حجم خرابی، در صورت تامین اعتبار و بودجه لازم، قطعا زمان بر خواهد بود.

شایان ذکر است عملیات بیرون کشیدن خودروها از گل و لای و دره های جاده چالوس و همچنین خارج کردن برخی خودروها از دریاچه سد کرج همچنان ادامه دارد و تعدادی مفقود نیز در جریان این سیلاب گزارش شده است که هنوز از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

در ادامه فیلمی را از حجم سیلاب و خرابی های جاده چالوس مشاهده می کنید که می تواند ارزیابی دقیق تری از زمان لازم برای بازسازی به دست دهد.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.