| کد خبر: 261092 |

◄ شکست قاطع طرح کاهش تصادفات رانندگی/ افزایش فوتی ها و مصدومان

تعداد فوتی ها و مصدومان تصادفات رانندگی در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

تین نیوز

تعداد فوتی ها و مصدومان تصادفات رانندگی در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، بررسی آمار فوت شدگان حوادث رانندگی در چهار ماهه ابتدای امسال و مقایسه آن با مدت مشابه پارسال نشان می دهد، تعداد فوتی ها 10.2 درصد افزایش یافته است.

در همین مدت، تعداد مصدومان حوادث رانندگی نیز در مقایشه با سال گذشته به میزان 8.3 درصد افزایش یافته است.

بر اساس آماری که در اختیار تین نیوز قرار گرفته، در چهار ماهه ابتدایی امسال 6915 نفردر تصادفات راننده جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 6273 نفر بوده است.

همچنین در چهار ماهه اول سال 1402 تعداد مصدومان حوادث رانندگی 133906 نفر گزارش شده است.

این در حالی است که تعداد مصدومان حوادث رانندگی در مدت مشابه سال گذشته 123668 نفر بوده است.

به گزارش تین نیوز، همزمان با انتشار این جدول در شبکه های اجتماعی، برخی کارشناسان و فعالان این حوزه مدعی شدند که در سه سال اخیر تعداد کشته شدگان تصادفات 30 درصد رشد داشته است.

قابل ذکر است تین نیوز آمادگی دارد پاسخ مسئولان را به ادعای افزایش 30 درصدی تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی در سه سال اخیر  منتشر کند.

جدول پیوست را ببینید:

جدول تعداد فوتی های تصادفات

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    باید جریمه ها خیلی بالا باشه و هر ۵ کیلومتر دوربین های نظارتی و گشت های نامحسوس هم زیاد بشه اونوقت دیه خیلی با سرعت غیر مجاز حرکت نمیکنن ک باعث حوادث تلخ باشن

  • حسن رحمانی 0 0

    افزایش مجدد متوفیان تصادفات جاده ای از سال ۱۳۹۵ شروع شده و قطعا این روند با شرایط موجود، متوقف نمی شودیکی از دلایل این امر ادغام بخش راهداری در سازمان حمل و نقل بوده است .
    پرسنل راهداری که دیدگاه کلان بخش حمل و نقل را ندارند و علیرغم تمامی تلاشهایی که برای ارتقای کیفیت کار خود می کنند، به دلیل اینکه نگاه آنها برای حل مشکل ، از درون سازمان متولی راهداری است، موفقیتی نذار نن د، در حالیکه قبلا سازمان حمل و نقل ، نگاهی از بیرون به تصادفات داشت و راحتتر حوادث را تحلیل و راهکارهای بهبود را احصاء و ارائه و پیگیری می کرد .
    اما آلان چون خودش مسئول رفع مشکلات است، نمی تواند، کاری بیش از این بکند.