| کد خبر: 74492 |

یک نماینده مجلس به تین نیوز خبر داد:

◄ قول آخوندی برای تسریع تکمیل باند دوم جاده مرگ / سازمان راهداری مسئول پیگیری شد

تین نیوز | نماینده مردم درود و ازنا از قول وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل باند دوم جاده ازنا-شازند خبر داد و گفت: آخوندی روز گذشته ضمن تماس با معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به تسریع عملیات تکمیلی این پروژه دستور داد.

عباس قائد رحمت در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به وضعیت بحرانی تعداد تلفات روزانه جاده ازنا-شازند معروف به جاده مرگ اظهار داست: وزیر راه و شهرسازی روز گذشته 6 دی ماه در مجلس بر اساس درخواست حضوری اینجانب نسبت به تامین اعتبار و تکمیل باند دوم جاده ازنا-شازند دستور داد و در همان لحظه با معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص اتمام هرچه سریع تر پروژه تماس گرفت.

وی افزود: باند دوم جاده ازنا-شازند به طول 70 کیلومتر حدفاصل استان های لرستان و مرکزی قرار دارد و قراردادی به ارزش 17 میلیارد تومان برای تکمیل 14 کیلومتر  از 35 کیلومتر تحت نظارت استان لرستان با پیمانکار منعقد شده اما به دلیل کمبود اعتبارات تا کنون 6میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "بیشترین میزان حوادث رانندگی در 14 کیلومتر ابتدایی این پروژه حدفاصل ازنا تا شهر مومن آباد اتفاق می افتد" خاطرنشان کرد: تاکید بنده به وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل این پروژه قبل از پایان سال جاری بود.

اختلاف میان وزارت راه و روستاییان بر سر تملک اراضی
قائد رحمت با اشاره به مشکلات و موانع تکمیل جاده ازنا-شازند تصریح کرد: علاوه بر محدودیت اعتباری، اختلاف میان وزارت راه و شهرسازی و روستاییان در یکی از قطعات پروژه بر سر تملک اراضی از دیگر موانع تکمیل پروژه به شمار می رود.

وی با اشاره به پیشرفت ساخت و تکمیل جاده ازنا-شازند در 35 کیلومتر تحت مسئولیت استان مرکزی یادآور شد: به غیر از حذف نقاط حادثه خیز در محدوده پالایشگاه شازند اقدام خاصی از سوی استان همسایه در قبال این جاده صورت نگرفته است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.