| کد خبر: 264397 |

پیشرفت فیزیکی ٧٠ درصدی پروژه های نگهداری ابنیه فنی راه ها در شهرستان ارومیه

در حال حاضر ١٢ پروژه فعال در محورهای حوزه شهرستان ارومیه فعال است که به طور میانگین ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ١٢ پروژه فعال در محورهای حوزه شهرستان ارومیه فعال است که به طور میانگین ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حامد رستمی فر، در رابطه با پروژه های فعال اداره نگهداری ابنیه فنی راه ها ارومیه گفت: در حال حاضر ١٢ پروژه فعال در سطح ارومیه وجود دارد که به طور میانگین ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

رئیس اداره نگهداری راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به ١٢ پروژه فعال حوزه ارومیه خاطر نشان کرد: برای این تعداد از پروژه ها اعتباری بالغ بر ٣٧ میلیارد تومان اختصاص یافته است. 

رستمی فر، ادامه داد: به ترتیب پروژه نگهداری جاری و اضطراری محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ٢٧ میلیارد تومان، احداث پل عابر پیاده در روستای قزل عاشق ارومیه با اعتباری بالغ بر ٣ و نیم میلیارد تومان و احداث فاز دوم گلستانه با اعتباری بالغ بر ٣ میلیارد تومان بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، وی گفت: تکمیل عملیات اجرایی پل قودوخ بوغان، احداث فاز دوم پل گلستانه، تعمیرات ابنیه های فنی محور بند - راژان و تعمیرات پل ۲ متری خطایلو جز مهمترین پروژه های این شهرستان به شمار می آیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.